banner1905
İstanbul 12°
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur
03 Ocak 2017 Salı 23:47
Kurtulmuş: FETÖ daha devletten temizlenmedi.

Türkiye Büyük Millet Meclisi Genel Kurulu'nda konuşan Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, OHAL tezkeresinin 3 ay daha uzatılmasına ilişkin görüşmeler kapsamında açıklamalarda bulundu.


FETÖ'nün henüz devletten temizlendiğini kaydeden Kurtulmuş, şu ifadeleri kullandı:


"Henüz FETÖ'nün devletten arındırılması sonlandırılmamıştır. FETÖ'nün ve bütün terör örgütlerinin devletin içinden arındırılmasını sağlayana kadar OHAL uygulamasına ihtiyacımız var."

Anahtar Kelimeler:
KurtulmuşFetöDevlet
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Temizlik şart 2017-01-04 10:32:19

Kamuda paralel yapı bu şekilde çok zor biter. Mücadele Ankara'dan yani üst düzey bürokratlardan başlanıp aşağı doğru yapılırsa daha hızlı olur kanaatindeyim. Sıradan bir müdür onlarca paralelciyi koruyabilir ama alt kademedeki memurlar kimseyi koruyamaz. Yani paralelcileri bir kısım müdür ve sendika görevlileri gizliyor yada koruyor.

Avatar
Öğretmen 2017-01-04 00:19:52

Bundan daha da vahim ve tuhaf bir hikayeyi de ben yazayım. Milli Etim Bakanlığında cemaate, cemastlere, tarikatlara, vatan hainlerinin her türlüsüne, fetöcülere, fettullahçılara, fetoşa en uzak öğretmen benim diyebilirim. Ne yaşayışım, ne düşünüşüm, ne geçmişim, ne hayata bakışım asla yukarda saydıklarımla uyuşmaz. Bakanlık merkez teşkikatında çalışıyorum ve açığa alındım. Hiç bir sebep, hiç bir alaka, hiç bir kriter yok. Akıl almayacak şekilde 4,5 aydır açıkta bekletiyorlar. Bir fetöcünün tamamen asılsız, mesnetsiz dedikodusuyla koskoca genel müdür beni açığa aldırmış. Ayıptır, günahtır, suçtur, vicdansızlıktır, Allah'tan korkmazlılktır. Durumu bakanından müsteşarına kadar herkese duyurdum. Sesimi duyan yok. Fetöcüler, bu iftirayı atanlar hala görevde. Hem de kritik noktalarda.

Avatar
Batu 2017-01-04 08:01:31

Sayin Bakan
Sizleri elestirmek artik suc.Ama once vgercekten amaciniz bir daha darbe ise
Siyasi uzantilarida alin.Ben alt kesim masumdur asla ve asla demiyorum.onlar tabiki hainler.Herkes gucu oraninda hain.
Samimiyet istiyoruz.

Avatar
Bitmedi tabi 2017-01-04 00:13:11

Devlette fetö bitmedi tâbi.bitseydi bizim gibi herhangi bir kriteri olmayan öğretmenler 14 ekimde açığa alınmazdı.fetöcüler 14 ekimde açığa alınan öğretmenlere ters fişleme ve GSM operatörü yoluyla kumpası kurdu.olan bizim gibi masumlara oldu.

Avatar
Yazık çok yazik 2017-01-04 10:43:05

13 ekimde açığa alındım. Benle beraber açıkta bekleyen 1700 öğretmen var. 81 gündür aciktayiz. Savcılara kaymakama gidiyorum sizin geçmişimizde herhangi bir suç yok. Sosyal medyamız var geçmişimiz var biz açığa alindik. Vatanına sahip çıkmak devletinin yanında olmak sokağa çıkıp vatanını kurtarmak için ölümü göze almak suç mu? Biz nasıl fetocu oluyoruz yazık yazık! Vatansız iman olmaz. Daha tam olarak neden açığa alindigimizi bile bilmiyoruz. Biri avea sisteminden diyor biri telefon un samsung diyor diğeri başka bir sey. Yazık değil mi bizi ogrencilerimizden ayırıyorsunuz. Ben kendimden biliyorum ve diğer açığa alınan arkadaşlara da diyorum biz devletimize vatanimiza asla yanlış yapmadık yapmayız da. Vatanimiza yanlış yapmissak kahru perisan olalım. Stresten ne olacağını bilmemekten saclarimiz beyazladi . En yakın zamanda sucsuzlugumuzun kanitlanmasini gerçekten de adaletin yerini bulmasını bekliyoruz

Avatar
LÜTFEN 2017-01-04 09:20:00

Gereken yerlere verdiğimiz şikayetler sümenaltı ediliyor.Fetocular meclistekilerle burokratlarla poz verince dokunulmaz mı oluyorlar.MEB dekiler hangi ara işini yapıyor.Ankara ilçe mem ler ebs baskanları paso geziyor yardım adı altında PİSA PİSA PİSA daha da bişey demiyorum

Avatar
672khk 2017-01-04 10:20:12

Fetö darbede başarılı olsaydı,sendikadan istifa eden bana ve benim gibilere neler yapardı merak ediyorum.

Avatar
Yorgun 2017-01-04 10:39:09

İktidarıyla muhalefetiyle herkes terörle mücadeleye tam destek verirken ohal ne için ..İnsanlar yargılanıp suçlu ile suçsuz ayırt edilmesin diye mı..Ohal sadece yargı yolunu kapatmak için uzatiliyor..