28 Şubat 2019 Perşembe 17:52
Mevcut Yöneticilerin Yeniden Atama Takvimi Açıklandı

 Milli Eğitim Bakanlığı(MEB), Personel Genel Müdürlüğü 2019 yılı için eğitim kurumlarında mevcut yönetici olarak görev yapanlar için atama takvimini açıkladı. Takvim, 4 Mart 2019 tarihinde başlayacak ve 17 Haziran 2019 tarihinde sona erecek.

Son Güncelleme: 28.02.2019 17:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
idare 2019-03-01 09:49:29

Ben tam beş kez idarecilik ve şube müdürlüğü sınavına girdim ve hepsinden de başarılı oldum. en son idarecilik sınavından 90 aldım ve merkeze uzak bir yere atandım. Daha sonra ise merkeze yakın bir yere geldim. Benim girdiğim sınav yetmez mi de her seferinde sınava girecem. Tabiki de ilk defa atanacaklar sınava girmeli

Avatar
İsmail Devrek 2019-02-28 20:46:19

Bu mu ADALETİNİZ? Bedava,yalakalıkla o koltuklara oturanlar işlerini garantiledikten sonra enayiler 180tl verecek sınava girecek öyle mi? Bu çakallığı planlayanlar seçimlerde hezimeti hızlandıracaklar göreceksiniz.

Avatar
Ziya 2019-02-28 19:24:16

4-8 yılını dolduranlar tekrar yönetici olacaksa sınavın yapılmasının bir esprisi kalmamıştır.

Avatar
Omer 2019-02-28 19:26:21

Adaletiniz batsın

Avatar
MEB BU SAÇMALIĞA BİR SON VER 2019-02-28 21:15:07

Ya nedir bu böyle saçmalık yok 4 yılını dolduran yok 8 yılını dolduran neymiş arkadas başka hiçbir kurumda yok.

Avatar
İSYAN 2019-02-28 20:07:31

2014 yılında nasıl kul hakkı yenerek koltuklara oturanlar yine sadece ek 1 puanı ile atanacaklar YAZIKLAR OLSUN BÖYLE ADALETSİZ SİSTEME, ilk defa görevlendirme ile atanacaklar ise kıyıda köşede şayet okul kalırsa oralara tercih yapıp atanmayı bekleyecekler ÖLME EŞEĞİM ÖLME, Türkiye’de DEMOKRASİ ve ADALET var diyen su katılmamış salaktır...

Avatar
Ufuk 2019-02-28 19:54:05

Süresi dolanlar yani mevcut idareciler nasıl değer lendirilecek anlamadım

Avatar
Ahmet ARSLAN 2019-02-28 18:40:07

özür gurubunda tayin isteyip yöneticiliği bırakanlar yeniden görevlendirmeye başvuru yapabilecek mi?

Misafir Avatar
klavuz 2019-03-01 00:43:36 @Ahmet ARSLAN

Zeki Müren de bizi görecek mii!! ye benzedi bu soru...

Beğenmedim! (0)