banner1868
10 Şubat 2017 Cuma 11:45
MEB'den İhraç edilen personel sayısı açıklandı!

Milli Eğitim Bakanı İsmet Yılmaz, AA muhabirine Kanun Hükmünde Kararname (KHK) ile Milli Eğitim Bakanlığından (MEB) ihraç edilen ve iade edilen personel sayısı, öğretmen rotasyonu ve öğretmen ihtiyacına ilişkin açıklamalarda bulundu.

MEB'den KHK kapsamında toplam 33 bin 65 personelin ihraç edildiğini bildiren Yılmaz, "İhraç etmekten de memnun değiliz. Ama bunu yapmaktan başka da çare yok. Eğer siz bunları kamunun dışında tutmazsanız, Rusya'nın Ankara Büyükelçisi'nin suikastı gibi olaylarla hatta daha büyük olaylarla karşı karşıya kalırsınız. Böyle olaylarla karşı karşıya kalmamak, devletin yeniden 15 Temmuz darbesi gibi bir süreci yaşamaması ve yeniden şehitler vermemek, gaziler oluşturmamak için mutlaka zararlı unsurlara karşı tedbir almak, vatandaşa karşı sorumluluğumuzu yerine getirmek için 33 bin 65 kişiyi ihraç ettik." diye konuştu.

Bakan Yılmaz, 7 bin 210 personelin de açığa alındığını ve incelemelerinin devam ettiğini belirterek, savcılıktan ve istihbarat kuruluşlarından bilgiler geldiğini ve 7 bin 210 kişiye ilişkin bilgilerin kesinleşmediğini ifade etti.

"YAPTIĞIMIZ İŞLERİN HUKİKİ DAYANAĞI VAR"

İhraçlarla ilgili yaptıkları işlerin hukuki dayanağının bulunduğunu anlatan Yılmaz, şunları söyledi:

"43 kişi KHK ile daha önce ilişiği kesilmiş kimseleri gözden geçirerek, geri iade ettiklerimiz de var. Aynı ismi olandan isim ve soyad bir mesela, A'yı değil de B'yi göndermişiz. Dolayısıyla 'o değil de bu olacaktır' diye. 43 kişi geri gönderdiğimiz kişi var. Belki şunu da ilave bilgi olarak vermek daha iyidir. İhraç ettiğimiz insanların 3 bin 855 kişisi şu anda tutuklu. Yani bu da gösteriyor ki yaptığımız işlerin hukuki dayanağı var. İhraç etmiş olduğumuz 3 bin 912 kişi adli kontrol şartıyla serbest bırakılmış. İhraç ettiğimiz kimselerden 539'u da firar. Bu kişiler kendisiyle henüz temas kurulamamış, kaçak ve firar durumdalar. İhraç ettiğimiz kimselerin 8 bin 511'inin de yargı sistemiyle bir şekilde teması var." (AA)

Son Güncelleme: 10.02.2017 11:50
Anahtar Kelimeler:
Mb
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Elif 2017-02-10 12:48:31

33 bin 65 personelin hepsine fetocu damagasi vurup katil polisle eşdeğer tutumunuz fıkra gibi.Hic bu kadar acı acı gülmemiştim ..Yazıklar olsun .Yanlış hesap Bağdat'an geri döner demişler..Yanlışlıklar karşısında bu kadar aciz davranmanız sizi daha büyük yanlış yapmaları sürükler..Hani at iziyle it izi karismayacakti.Bence bu komisyondakileri ve size bilgi getiren miti önce araştırın ..Hedef şaşırtip binlerce masum insana terör örgütü yaftası yapıştırıp ihraç edenleri inceleyin...kolay gelsin.

Avatar
Emine 2017-02-10 12:50:35

Bu ihraclarin hukuki dayanağı ne?? Hiçbir gerekçe sunmadan bi tebliğ bile edilmeden ihraç ettiginiz masumlara hangi dayanağı uygun gördünüz sayın büyükler?? O kadar hakkı ahirete kalmadan ödersiniz inşAllah!!

Avatar
Emine 2017-02-10 12:51:07

Bu ihraclarin hukuki dayanağı ne?? Hiçbir gerekçe sunmadan bi tebliğ bile edilmeden ihraç ettiginiz masumlara hangi dayanağı uygun gördünüz sayın büyükler?? O kadar hakkı ahirete kalmadan ödersiniz inşAllah!!

Avatar
Temel 2017-02-10 14:13:08

Hiç bir hukuki ilke gozetilmeden yasal sendikadan Ihraç olduk bunun neresi hukuki

Avatar
yavuz 2017-02-10 15:32:42

Kendi adamını koruma ve kollamada zirve yapan EBS. Mülakat tarihi açıklanmadan bile kimin hangi okula müdür olacağı belli olan yine ebs. Mülakatta hiçbir soruya doğru cevap veremeyen okula yerleşeceği puan verilen ebs. 1709 kişi şube müdürü oldu. Sınavda en düşük mülakatta en yüksek yine onlarda. Lafa gelince liyakat. Eğer ki bu söylediklerim yalan ise bütün belgeleri açıklasınlar durum ortaya çıkar. Kul hakkı bu kadar ucuzmu. Daha düne kadar darul harp deyip Cuma nazına gitmeyenler. Mülki amire yaranma adına onların gittiği camiye giden yine onlar. Bari din iman deyip milleti suistimal etmeyin.

Avatar
Şevki Ovat 2017-02-10 21:19:30

Antalya İli Muratpaşa İlçesi A. Kahraman Halk Eğitim Merkezinden İhraç edilen Memur Cengiz Gökoğlu mahiyetimizde 14 yıl çalıştı. Eğer o şahıs Fetöcü ise Beyazıt meydanında kendimi asarım. Uyuyun sendikalar.

Avatar
Adalet 2017-02-10 21:41:10

Adli işlem yapilmayanlarin hukukî dayanağı nedir merak ediyorum.

Avatar
neden ben 2017-02-10 22:33:57

686 nolu khk ile hak etmediğim şekilde gerekçesiz ihraç edildim.Allah cc darbe yanlısı olmayan tüm masumları bu kuyudan çıkarsın inşaAllah. Yanlışlıkla alındım diye İade beklerken ihraç oldum,hiç bir anlam veremedim.Kimsenin umrunda değilim ne yazık ki !

Misafir Avatar
hukuksuz 2017-02-11 17:21:46 @neden ben

kardeş yapılanın hangisi hukuki ki. burada önemli olan kaç kelle aldın. sendika mı, banka mı okul mu,dernek mi ...hukuksuz olan. soru çalan hırsızların hangisi ceza aldı. adalet olsa bunlar olur mu?

Beğenmedim! (0)