banner1868
21 Kasım 2016 Pazartesi 23:17
Öğretmenler Günü Programına Sadece EBS'li Öğretmenleri Davet Eden Belediye Başkanı

Çekmeköy Belediye Başkanı Öğretmenler Gününde düzenlediği yemeğe sadece Eğitim Bir Sen üyelerini davet etti. 

     Türk Eğitim - Sen İstanbul 3.Nolu Şube Başkanı Ali İhsan HASANPAŞAOĞLU, Çekmeköy Belediyesinin 24 Kasım Öğretmenler günü icin düzenlediği yemek icin okullara yolladığı duyuru ve davet afişine Eğitim Bir sen in logosunu basıp açık bir şekilde ayrımcılık yapmasi dolayısıyla, Çekmeköy Belediye Başkanı  Ahmet POYRAZ 'a  açık mektup yazdı ve mektubu kamuoyuyla da paylaştı.

İşte O Mektup;



Anahtar Kelimeler:
Öğretmenler GünüEBS
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Huseyin 2016-11-22 13:58:04

Onun vereceği yemeğe gitmemek daha onurlu davranış olur

Avatar
Burak Candaş 2016-11-22 11:56:46

Bu yemeği düzenleyen ve yemeğe katılacak seçilmiş insanlara Tevfik Fikret'in Han-ı Yağma şiirini ithaf ediyorum.Zehir zıkkım gibi yiyin şimdi yiyebilirseniz.

Avatar
ahmet ekinci 2016-11-22 11:32:18

Ayrımcılığa müsaade etmeden yoneticilik yapabilmek büyük erdemdir. Yoneticilerimize bu erdem nasip olur insAllah.

Avatar
Fevzi Geylan 2016-11-22 11:35:40

Ayrımcılıkta sınır tanımayan malum sen kötü emellerine Çekmeköy Belediyesini de alet etti.Bu ne rahatlık,utanmazlıktık anlamak mümkün değil.

Misafir Avatar
kimse sizin anlamanızı beklemiyor 2016-11-22 19:24:41 @Fevzi Geylan

kimse sizin anlamanızı beklemiyor zaten

Beğenmedim! (3)
Avatar
ercan 2016-11-22 10:11:52

edep yahu

Avatar
zorunda mı 2016-11-22 10:23:50

belediye mecbur teslileri çağırmaya adam sivaslılara gece yapmış kim ne karışır şener şen in tosun paşa filminde olduğu gibi tes başkanıda bizde kalalım mı diyor. adam sizi görmek istemiyor en azından o gece

Avatar
Hakkı ARAR 2016-11-23 07:19:40

Ben böyle yemeklere gitmiyorum. Davete katılmam mecbursa katılıyorum ama yemek yemiyorum. Çünkü parasının kimin kimin cebinden çıktığı belli değil.

Avatar
Mehmet 2016-11-22 11:59:26

Vay canına nasıl olur böyle bir şey

banner1815

banner1814