banner1868
19 Mayıs 2017 Cuma 20:46
Doktor'dan , Öğrencisine Rapor Al Diyen Öğretmene Reçete

Kamudanhaber - Özel Haber

Sosyal medyada , öğrencisine geç kaldın yok yazıldın git rapor al diyen öğretmene doktor tarafından verilen ders niteliğindeki reçete paylaşım rekoru kırıyor .

Çocuğu derse geç kaldığı için sınıfa almayan ve doktora gönderen öğretmene yazılan reçete

Son Güncelleme: 19.05.2017 23:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Oğuzhan ERDEM 2017-05-19 22:16:49

Sürekli öğretmenleri aşağılayın elinize ne geçecek bakalım. Kimse yok yazılan öğrenciye git rapor al demez. Doktorlar çok mu temiz boş yere ilaç yazan ameliyat parası için milleti masaya yatıran kim acaba?

Avatar
Rapor 2017-05-19 22:23:09

Burda doktor hanım nasıl rapor veremezse öğretmen de VAR yazamaz o da sahtecilik yapmış olur. Öğrenci yok yazılınca çareyi doktora giderek rapor almakta buluyor gerçek hasta olup Da Alanlar rapor veren doktora diyecek birşey Yok ama Hasta olmayan öğrencilere o kadar çok rapor veriliyor ki. kimseyi hedef tahtasına koymayınız

Avatar
Bi dk 2017-05-19 22:44:03

Geç gelen öğrenci idareden geç kağıdı alır. Öğrenci Devlet memuru değil ki.. siciline işleyecek bi ceza mı alacak.Öğrenci neden geç kaldığı için rapor alsın ki..

Avatar
ilk 2017-05-19 21:24:40

Bu yazıyı yazan doktorsa eğer, hayatımda ve dünyada olmayacak bir şey doktorun yazış okunuyor.... Hiç bir öğretmen öğrencisine geç kaldın rapoa al demez..... bu haberin nerden bakarsan yanlış... ha siz doğru haber yapmazsınız oda gerçek.....

Avatar
Ömer 2017-05-19 21:37:03

Bence doktor öğrencinin ifadesini fazla ciddiye almış...

Misafir Avatar
öğretmen 2017-05-20 16:36:58 @Ömer

hatta öğrenci doktoru kandırmış-aldatmış ama doktor kandırıldığının farkına varamamış ve öğretmene ayar vermeye kalkışmış desek daha doğru olur.

Beğenmedim! (0)
Avatar
öğretmen 2017-05-19 21:44:12

Dr. Bey, imla ve noktalamayı da öğrendin mi tamamdır. Saygılar...

Avatar
sabbah 2017-05-19 23:19:19

Sanki hiç sahte rapor vermiyorsunuz sanacak bu millet de !!!!!!!!

Avatar
Abdulhamit karataş 2017-05-19 22:54:20

Bir öğretmen hata yaptı diye , tümünü töhmet altında koyacak bu haberi yapan , yayan herkesi kınıyorum.. Bu doktoru ve öğretmeni de ... okullarda binlerce para için raporu var . Önce o meslektaşlarına yazsın o reçeteyi ... ben meslektaşlarımın bazen böyle garip iyilik yapma duygularını anlamıyorum .. niye iyi niyetle usülsüzlük öğretiyorsun kardeşim aralarında dürüstlük abideleri var demekki ... yuh olsun öğretmenlik mesleğinin kutsiyetine gölge düşüren .... lere

banner1815

banner1814