banner1868
09 Şubat 2017 Perşembe 21:25
15 Temmuz Öncesi Darbeyi Bilen MEB Bürokratları Kimler ?

Kamudanhaber - Özel Haber 

Memur-Sen Diyarbakır şube başkanı Yunus Memiş , 15 Temmuz darbe girişimini Meb bürokratlarının bildiğini iddia etti .

Twitter'da yaptığı açıklamalarda , Meb bürokratlarının 15 Temmuz darbe girişiminden haberdar olduğu , darbe girişiminden haberdar olan bürokratların Eğitimbirsen'i dizayn etmeye çalıştığını açıkladı .

Memur-Sen başkanı 15 Temmuz darbesini bilen Meb bürokratlarını açıklayacak mı ?

Eğitimbirsen' dizayn etmeye çalışan ve darbeden haberdar olan Meb bürokratlarıyla ilgili neden savcılığa suç duyurusunda bulunmuyor ?

15 Temmuz darbe girişiminden haberdar olup sendikanızı dizayn etmeye çalışan bürokrat varsa , sizde bunu bildiğiniz halde bugüne kadar susup bugün konuşuyorsanız , savcılığa suç duyurusunda bulunmuyorsanız suça ortak oluyorsunuz demektir.

Yunus MEMİŞ'in çok ses getirecek twitleri

www.kamudanhaber.net

Son Güncelleme: 09.02.2017 21:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Temizlik şart 2017-02-10 09:11:48

Bu bürokratları Akparti'ye büyük ihtimalle Memursen önermiştir. Memursen'in yaptıklarının bedelini ülke ödüyor. Bürokratlar bir suçluysa, Memursen bin suçludur.

Avatar
AKdeniz 2017-02-09 23:10:50

Memursen yönetim kurulu üyeleri çember daraldıkça sağa sola sataşmaya başladılar. Heryerde cemaatçilere referans olmanın, müdürlük listesi vermenin, hak yemenin bedelini ödeyeceksiniz. Referandum sonrası valizleri hazırlayın.

Avatar
Mücahid 2017-02-10 06:29:17

Ya bu sendikanın tüm başkanları istifa etsin yada bu sendika kapatılsın. Bu yapıyı koruyanın bunlardan farkı yoktur.

Avatar
Elazığ 2017-02-10 09:25:37

Malatya memur sen sanki çok mu farklı....

Avatar
Sasirdik mi 2017-02-09 22:08:45

Hayiir.darbe basarili olsaydi hepsi koltuklarini koruyacakti.il ilce mem Altindagda ki idareciler hepsi.yilanlar kabuk degistiror.huy degilAllah buyuk.cozulme basladi

Avatar
Müdür 2017-02-09 22:45:58

Yapılan ihraçlara , korunan insanlara bakanlık merkezinden fetöyle mücadele edenlerin atılmalarına, son üç khk da hiç bir şey yapmayım referandum sürecine girildiği günlerde ihraçların olmasına , pkk lıların iadesine velhasıl Meb bürokratlarının geçmişine bakınca adam pek de haksız görünmüyor.

Avatar
Murat 2017-02-09 21:43:28

Bu salak dizayn etmek lazım

Misafir Avatar
Erdal Kozan 2017-02-09 23:00:06 @Murat

Madem öyle çık açıkla. Ülkemiz adeta sırlar ülkesi oldu.

Beğenmedim! (1)
Avatar
malesef 2017-02-10 10:18:53

Darbe gecesi alanı gezdiğimde üst görevdekilerden tek tük vardı bazısıda gece 2 den sonra geldi

banner1815

banner1814