banner1868
01 Ekim 2016 Cumartesi 17:45
Twitter Gündemini Öğretmen Adayları Belirliyor ; #MülakatıİptalEtMeb
Kamudanhaber - Özel Haber 

Öğretmen adayları Twitter üzerinden ; #MülakatıİptalEtMeb tagı ile iki günde 500 binden fazla twit atarak tt listesinde ilk sırayı kimseye bırakmıyor .

Milli Eğitim Bakanlığı mülakat sonuçlarını açıkladı .

Mülakattan yüksek alanda , düşük alanda mülakatların iptali yönünde twit atıyor .

Öğretmen adaylarına sendikalar da destek veriyor .

İki gündür Twitter'a ambargo koyan öğretmen adaylarının tepkisi dinecek gibi değil ...

Tüm eğitim öğretim sürelerinin ve girdikleri tüm sınavların sadece 3-5 dk ile ölçülmesine tepki gösteren öğretmen adayları mülakatın iptalini istiyor .
 
 MEB mülakatlarının adil ve objektif olduğuna inanıyor musunuz?ANKETE KATILMAK İÇİN TIKLAYINIZ...


Twitter'da öğretmen adaylarının atmış olduğu twitler şu şekilde ;


www.kamudanhaber.net

Son Güncelleme: 01.10.2016 18:09
Anahtar Kelimeler:
TwitteröğretmenAdaylar
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Millilkat 2016-10-01 22:14:54

Kimse kimseyi kandırmasın..herkes biliyor ki:"mülakat torpil demektir."

Avatar
Bekir 2016-10-01 20:27:49

Sınav puanına göre öğretmen atanmamali ama adil bir mülakat yapılıp çocuklara zehirli düşüncelerini aşılayan hainler ayiklanmali yani sağlam bir güvenlik soruşturmasindan geçirilmelidir...

Misafir Avatar
deli 2016-10-02 05:18:00 @Bekir

adil bi mülakatı adil olanlar yapar. senin söylemin bile adil değil

Beğenmedim! (1)
Avatar
Emir 2016-10-02 15:02:54

Akpye oy veren biri olarak mülakat demek torpil demek. Bir kişinin adli sicili bozuk değilse sağlık sorunu yoksa kpssye girer sıralamaya göre atanır. Böyle olmalı hatta KPSS sadece alan bilgisinden olup en iyi bilgisi olan kişiler mebde öğretmen olmalı

Avatar