banner1905
15 Eylül 2017 Cuma 21:54
MEB İNGİLİZCE DERS KİTAPLARINI TOPLATIYOR

Kamudanhaber- Özel Haber

Milli Eğitim Bakanlığı tarafından tüm İl ve İlçelere acil kodu ile mesaj gönderildi. Milli Eğitim Bakanlığı İngilizce Kitaplarının Acilen Toplatılması Talimatında bulundu.

işte o mesaj...


" Değerli arkadaşlar

Ortaöğretim A1- 2 Düzeyi İNGİLİZCE DERS KİTABI ve ÖĞRETMEN KILAVUZ

Kitabının ACİLEN okullardan toplatılarak Depolarda ayrı bir yerde muhafaza

edilmesi gerekmektedir. Toplatılacak olan ilgili ders kitabı ve öğretmen kılavuz

kitabı yerine yenileri çok kısa süre içerisinde illerimizde olacaktır.

Konu acil tüm il ve ilçe müdürlerimizin hassasiyet göstermesini rica ederim."

 

Son Güncelleme: 15.09.2017 22:20
Anahtar Kelimeler:
Meb
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
MEB??? 2017-09-15 22:12:09

neden toplatılıyor???Bir sorun var ise sorumlular hakkında ne işlem yapılacak???

Avatar
muhittin 2017-09-16 08:49:36

Kontrol işini iyi yapmayarak devleti milyonlarca zarara uğratan bu sorumlular acaba gereken cezayı alacak mı? Her yıl aynı manzara bir kaç kitap toplatılıyor.

Avatar
Eğitimci 2017-09-16 00:50:11

Emaneti ehline vermezseniz daha neler göreceğiz. Sayın Cumhurbaşkanım emanet ehline lütfen. 15 yıldır alt yapı dışında bir ilerleme kayıt edilmedi maalesef. Bunun maliyeti geleceğimizle ilgili...

Avatar
mustafa 2017-09-16 10:57:05

Neden toplatılıyor herhangi bir açıklama var mı?

Avatar
ah memketim 2017-09-16 11:43:38

her sene buna benzer skandallar. yazık bu memleketin haline yanlış insanlar yanlış yerlerde olursa olacağı bu bu kitapların maaliyetiyle kaç okul yapılır. bu kitap dağıtımı baştan beri fiyasko sadce devlet parasının çarçur edilmesinden birilerinin nemalanmasından ibaret.

Avatar
Yönetici 2017-09-16 12:09:17

Nedeni açıklanmalı ve sorumluları hakkında gereği yapılmalı ayrıca emanet ehline verilmeli sayın Cumhurbaşkanım.... Yoksa felaket olur zira mızrak çuvala sığmıyor...

Avatar
öğretmen 2017-09-16 13:36:23

A1 A2 kitabın seviyesi, toplanacak kitabın adı nedir? O belirtilmemiş.

Avatar
Vatandaş 2017-09-16 17:58:31

Müfredatın değiştiğini sağır sultan bile duydu ama MEB hala uyanamadı, eski müfredata kitap basıyor, dağıtılıyor, okulların açılacağı gün toplatılıyor. İsraf, plansızlık, liyakatsızlık, emeklerin boşa gitmesi...