banner1868
05 Temmuz 2017 Çarşamba 22:25
BU ADAMIN SUÇU MİLLİ GÖRÜŞÇÜ OLMAK MI ?

Kamudanhaber - Özel Haber

Milli Eğitim Bakanlığında trajik bir olay haber konumuzu oluşturuyor .

Ankara'da uzun yıllardır öğretmen ve idareci olarak görev yapan Mehmet Altındağ isimli öğretmenimiz , belki de Ankara'da en fazla soruşturma geçiren kişidir .

Yaklaşık 50'ye yakın soruşturması olmasına rağmen neredeyse bunların tamamını mahkemede kazandı ve verilen cezaları tek tek kaldırttı .

Çok ciddi rahatsızlığı bulunmasına rağmen, hastalığının ilerlemesine rağmen Haymana da şube müdürü olarak görev yapan Mehmet Altındağ il merkezine görevlendirilmiyor .

Merhum Erbakan'ın öğrencilerinden olan , bugün siyaset , iş dünyası ve bürokraside kritik yerlerde görev yapan birçok ismin Üniversite yıllarında başkanlığını yapan , Refah Partisi Ankara İl Gençlik kolları başkanlığı görevlerinde de bulunan Mehmet Altındağ isimli öğretmenimizin ciddi derecede kalp problemi ve hastalığı bulunuyor .

Bakanlık Bürokratlarına  ve Ankara İl Müdürüne durumunu anlatmak isteyen Mehmet Altındağ karşısında muhatap bulamamaktan ,randevu dahi alamamaktan muzdarip durumda ...

Sendika'ya sitem eden Mehmet Altındağ , insanların korkudan sendikadan kaçtığı dönemde biz vardık diyor .

28 Şubat'ın en zor dönemlerinde milli görüşün lider kadrosunda yer alan Mehmet Altındağ hocamızın , Milli Görüş geleneğinin iktidar olduğu dönemde üstelik kalp rahatsızlığına rağmen görevlendirmesinin yapılmaması , muhatap olarak dinlenmemesi vefasızlıktır.

Mehmet Altındağ'ın suçu milli görüşçü olmak mı diye Ankara kulislerinde ciddi derecede rahatsızlık hakim ...

Mehmet Altındağ en son kendisi hakkında yapılan soruşturmanın taraflı olduğuna dair de Ankara 30. Asliye ceza mahkemesinden karar çıkarttı.

Milli Eğitim Bakanlığının kalp rahatsızlığı olan bu öğretmenimizin sorununu çözmesi temennisiyle ...

Son Güncelleme: 05.07.2017 22:50
Anahtar Kelimeler:
Millî Eğitim
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Adam 2017-07-05 22:46:29

Devir yalakalar, yardakçılar, yağlamacı ve yalamacıların devri.Dava rant oldu.Maalesef biz (Çok az bir azınlık hariç)mal ve makam imtihanından çaktık.

Avatar
malesef öyle 2017-07-05 22:53:43

ankarada dört sendika değiştiren ama şu anda sendika başkanı olup el üstünde olanlar kadar olamadık malesef ne farkı var 28 şubattan, neyse bu günlerde gecer ali bey

Misafir Avatar
osman 2017-07-06 14:19:28 @malesef öyle

Ankarada 4sendika değiştiren şahıs gerçek adını soyadını yazda ne kadar cesursun görelim

Beğenmedim! (1)
Avatar
Vefa 2017-07-05 23:17:37

Başlar ayak ayaklar baş oldu da gören gözler kör duyan kulaklar sağır oldu.
Sendika al gülüm ver gülüm misali.
Biz bu hallere düşecek davayı terk edecek değildik ama gelin görün ki yolundan yürüdüğünümuz kişilerı taniyamiyoruz.

Avatar
GİRESİNLİ 2017-07-05 23:23:20

Bu iktidarı adaletsizlik ve liyakatsizlik bitirecek.

Avatar
Öğretmen 2017-07-05 23:56:39

Sendika yalakalara ve eğitim sen den gelenlere çalışıyor. Mamakta eğitim sen den eğitim bir sen e gecen müdürün eşi için il ilçe müdürleri seferber oluyor ken M Altındağ gibi temel taşlar surunduruluyor.

Avatar
sahabe sıralaması 2017-07-06 02:12:19

Hocam geçmiş olsun. Şifa ve mükafat ancak Allah’tandır. Allah razı ve yardımcın olsun gerisi önemli değil. Ancak 28 Şubat günlerinde İslam’ı çağrıştıran ortamlardan, ihl’lerden ve hatta bilinen sendikadan fellik fellik kaçanlar 2003 ten sonra buraları işgal edip ele geçirdiler. Görev / makam ve nimetler onların olsun denilebilir ama o dönemin çilekeş dava adamlarına vefasızlık ve zor duruma düşürülmeleri ne ile izah edilir? Dert her yerde aynı. Haberde “Yaklaşık 50'ye yakın soruşturması olmasına rağmen” denilmektedir. Bu dönemde bu kadar soruşturma geçirmesi, mahkeme ile uğraşması ne ile izah edilebilir? Bütün kurmlarda ve teşkilatlarda durum hemen hemen aynıdır. (Çok az bir azınlık hariç mal ve makam imtihanından çaktık.) görüntüsünden camia olarak bir an önce kurtulmamız için Allah büyüklerimizin ve yetkililerin basiretini açık tutsun. Hocam moralini yüksek tut, vicdanen rahat ol, mücadelenin karşılığını Allah’tan bekle. İnşaAllah düzelir.

Avatar
asım 2017-07-06 09:22:03

bu dönem sanki türkiyede islama fobiye dönüştü. erdoğanın taraftarları ve sevenleri harcanıp aleyhinde olanlar el üstünde tututluyor. atamalarda özellikle had safhada. reis haberin yok mu? bu ne iştir. bu genel bir sorun

Avatar