banner1868
13 Şubat 2017 Pazartesi 11:07
Selahattin TURAN'I Fetöcü Diye Attıran Rektör

Kamudanhaber - Özel Haber

Başbakanlık tarafından yayınlanan son Khk ile üniversitelerden Fetö'cü diye ilişiği kesilen bazı hocaların ihraç edilmesine toplumun her kesiminden tepkiler yükseldi .

Bu tepkilerden sonra Bakan Nurettin Canikli bir açıklama yaparak ihraçları yeniden değerlendireceğiz dedi.

Eskişehir Osmangazi Üniversitesinden ihraç edilen Prof.Dr. Selahattin Turan ve Prof.Dr. Ahmet Aypay'ın ihracını sağlayan ve listeye yazan rektörün gerekçelerini kamuoyuna açıklaması gerekiyor .

İhraç listelerini hazırlayan rektör Prof. Dr. Hasan Gönen'in fetöcülerle ilişkisini gözler önüne sereceğiz .

Fetö'nün Türkiye Gönüllü Eğitimciler Derneği tarafından yılın rektörü seçilen kişi...

Fetö'nün üniversitelerinden sorumlu şu anda kaçak olan Fatih Üniversitesi rektörü Şerif Ali Tekalan ile yüksek lisans protokolünü imzalayan ve Fatih Üniversitesine milyonlarca lira para kazandıran kişi...

Fetö'nün yurt dışı okullarını ve Üniversitelerini sürekli ziyaret eden kişi ...

Türk eğitim sistemini sömürgeci olarak tarif edip bu hasarı Fetö'nün okullarının kapatacağını söyleyen kişi..

Selahattin Turan'ın , Fatih Üniversitesi ile yapılan yüksek lisans protokolünden ihraç edildiği iddia ediliyor .

Bu ihracı gerçekleştiren rektör bu protokolleri imzalayan kişi olarak gözüküyor .

YÖK bu ihraçlar konusunda 3 maymunu oynamamalıdır .

Aşağıda belgelerde Fetö ile ilişki ağını ortaya koyduğumuz rektör , Fetö'den ihraçlar yapmaktadır .

Hükümetin ve YÖK'ün üniversitelerdeki ihraçlar konusunda daha titiz bir çalışma yürütmesi , mazlumlar ile suçluları ayırması gerekiyor .

www.kamudanhaber.net

Anahtar Kelimeler:
SELAHATTİN TURAN
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hasan Gönen e sorular. Cevabı bekliyoruz 2017-02-19 08:00:41

1. senegalde fetö okul açılışına gittinizmi?
2. 2014 yılının mayıs ayında fetö dersane toplantısını üniversitede yaptınızmı?
3. son girdiğiniz seçimde fetöcülerle pazarlık yaptınızmı?
4. esogü nün logosunu fetöden kapatılan orhangazi üniversitesinin logosuyla nerdeyse tıpa tıp aynı hale getirirken öğretim üyelerine sordunuzmu? bu eylem bir subliminal mesajmı?

Avatar
Temizlik şart 2017-02-13 11:16:26

İşte tüm mesele bu! Müdür olanların ve sendika yönetimine girenlerin maalesef büyük çoğunluğu cemaat referanslıdır. Şimdi bu kişiler gerçek cemaatçilerle mücadele edermi? Mağduriyetler olmazmı? Öncelikle idarecilerden başlanılmalı ve sendika konusunda biran önce KARAR verilmelidir.

Misafir Avatar
murat 2017-05-15 20:08:39 @Temizlik şart

yakında görevden alınacakmış rektör

Beğenmedim! (0)
Avatar
VAY Kİ VAY 2017-02-13 18:51:59

HAİN FETÖCÜLER en ağır cezayı almalı ama masum insanları masum hocaları da fetö cü diye ekmeğinden edenler de en ağır şekilde cezalandırılmalı. ikisi de aynı ihanet bence

Avatar
Yılmaz Başarı 2017-02-13 14:41:52

Osmangazi Üniversitesinde Fetö ile mücadeleyi Fetöcüler yapıyor...diye takvim gazetesinde haber çıkmıştı inanmamıştık.Derhal Üniversite yönetiminin ve ihraçları ları yapan komisyondakilerin incelenmesi gerekmektedir.

Avatar
Ayşegül Alptekin 2017-02-13 17:13:40

Devletimize güvenimiz sonsuzdur.Gercek fetö üyelerini mutlaka temizleyecektir. Onlar her ne kadar kendilerini saklasalarda , kendileri yerine fetö üyesi olarak gösterdikleri kişileri ihraç etselerde tuzakları kendilerine dönecektir.Devletimizin Allah Yar yardımcısı olsun.

Avatar
Osmangazili 2017-02-13 17:57:11

Bu rektörü YÖKte koruyan kim acaba?

Misafir Avatar
murat 2017-02-19 10:24:26 @Osmangazili

yök de koruyan şişman bir mehmet var :) yani Prof.Dr. M.Ş.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cevap 2017-02-19 07:57:57 @Osmangazili

Bunların YÖK ayagı Prof.Dr. M.Ş. ekip bunlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Arife tarif 2017-02-13 21:19:08 @Osmangazili

Rektörün aynı zamanda bacanağı olan Afyon Milletvekili A.Ö. :):). Şu an ki rektörü, 2011 de 2. olmasına ragmen, birinci olanın hakkına tecavuz ederek rektör yaptıran da A.Ö...Eeeeee gün gelecek bunların hesabını hic kimse sormazsa Allah soracak sayın rektör. Baskasının hakkına tecavuz ederek oturdugunuz o koltuktan huzur icinde mi ayrılacagınızı sanıyorsunuz..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Adalet 2017-02-13 12:22:18

Vicdan ,ahlak ve adalet duygusunu yaralayan bir uygulama . Olur olmaz ihbarlari arastirmadan islem yapan burakrasi /risk almak kaçınan uygulamalar/ Sucsuzsa nasil olsa ortaya cikar mantigı ile keyfi maduriyet yasatilmasi ahlak örselenmesi / yoksunluğu :( "Önce adalet ahlak sorumluluk"

Avatar