banner1868
30 Ekim 2016 Pazar 21:14
Ankara'ya Yeni İlçe Müdürü Atamaları Yapıldı
Kamudanhaber - Özel Haber

Ankara ilinde ilçe müdürlerinde değişim yaşandı .

Ankara ilinde Etimesgut ilçe müdürlüğüne Ayfer YILDIRIM görevlendirildi .

Pursaklar ilçe müdürlüğüne Hayrettin Balcı atandı .

Gölbaşı ilçe müdürlüğüne Adnan Gürbüz atandı.

Elmadağ ilçe müdürlüğüne İlhan Eranıl'ın ataması yapıldı 

www.kamudanhaber.net

Son Güncelleme: 30.10.2016 21:21
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
altindag 2016-10-30 23:10:05

Altindag degismedikten sonra cok da anlami yok atamalarin. Rabbim Altindag'i su sultan bozuntusundan acil kurtarsin. Almaya gucleri yetmiyor. Cunku abisi paranin basinda. Kosgeb i kullanarak kardesine destek sagliyor. Siyasilerin ve burokratlarin yakinlari ne kadar destek almislar kosgebten. Bir bakmak lazim. Allah rizasi icin sayin mustesar kurtarin artik arkadasinizin kardesinden bizi. Biz de Allah' in kuluyuz. Medet artik. Bize de yazik.

Avatar
Ali bek 2016-10-30 22:44:42

Yere göğe sığdırılamayan Müsteşar torpilli İzmir il milli eğitim müdürü ilk icraatını yapmış... İzmir Anadolu lisesi kızlı erkekli vals ile kutlama yapmış...

Misafir Avatar
harika 2016-10-31 01:09:13 @Ali bek

ali kardeş vals kızlı erkekli yapılır.. kurtulun şu bel atı düşüncenizden artık..

Beğenmedim! (1)
Avatar
Doktorali 2016-10-30 22:29:23

Girdigi her sinavi turkiye derecesi ile kazanmis doktora mezunu bir yonetici olarak ilce md lerinin kesinlikle sinav ile atanmadi gerektir. Boyle iki satir yazi yazamayan adamlar sendika sayesinde ilce md il md olurlar. Bende 2003 ten beri ebs uyesiyim. Nasil hangi kritere gire seciyorsunuz arkadas.

Avatar
Yeloğlu 2016-10-31 10:10:34

Çubuk İlçe Milli Eğitim Müdürü ne zaman değiştirilecek ?Fetöcü müdürleri koruyor ve kolluyor .Artık sabrımız kalmadı.Lütfen gereği yapılsın

Avatar
mudur 2016-10-31 10:18:43

Ahbap cavus iliskileri tarih olmus artik maddi cikar donemi baslamis kimin eli kimin cebinde Allah bilir bu atamalar neye istinaden yapildi değistirilmeyenler neye gore degismedi borusunu otturen kaptan

Avatar
CEMIL KOSE 2016-10-31 06:22:23

Ağlaya ağlaya gözünüzde yaş kalmadı altindagin sultanindan bu kadar mi korktunuz..Eeee altindagdaki milletin ahini aldınız sendikayı da arkanıza alarak yemediginiz halt kalmadı..alma mazlumun ahini çıkar aheste aheste not.sendikadaki solculara bir el atin sayın yetkkili

Misafir Avatar
Altındağ Mehmet 2016-10-31 13:53:11 @CEMIL KOSE

Sanki ilçe müdürü ve sendika sizin ne mal olduğunuzu anlayıp tekmeyi size vurmuş siz de yediğinizi çıkaramamış gibi bir sıkıntınız var...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Keçiören 2016-10-31 00:38:27

Keçiören degisti de ne oldu sanki.

Avatar
Ersin 2016-10-30 22:25:39

izmire de yeni atamalar sart. Mudurlerimizin bazilari okullarla ilgilenmekten cok kadroyu nasil alacaklarini dusunuyorlar

banner1815

banner1814