banner1905
12 Ağustos 2017 Cumartesi 17:57
GAZİANTEP İL MÜDÜRLÜĞÜNDEN EŞLERE KIYAK

Kamudanhaber - Özel Haber

Gaziantep ilinde müdürlük mülakatlarında skandallar bitmiyor .

Gaziantep Milli Eğitim Müdürü Cengiz Mete , il müdür yardımcılarının ve şube müdürlerinin eşlerini de unutmamış .

Komisyon başkanı ve üyesi yaptıkları il müdür yardımcıları ve şube müdürleri eşlerine çok yüksek puan verdiler .

Gaziantep ilinde Cengiz Mete Bey okulları yönetecek müdür şeçme yerine eş , dost , akraba ve eşlerine koltuk bulma derdine düşmüş .

Cengiz METE Hocam , elini vicdanına koy ve düşün ; bu verdiğin kıyak puanlar islami mi , ahlaki mi , adil mi ?

Müdür yardımcılarının ve şube müdürlerinin neredeyse tamamının eşini müdür yapmak için çok yüksek puanlar veren Cengiz Mete hocanın  adalet anlayışını ve dilinden düşürmediği islami hassasiyetini siz değerli ziyaretçilerimizin takdirine bırakıyoruz .

Son Güncelleme: 12.08.2017 23:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Rehber 2017-08-12 21:58:02

Eğer bunlar gerçekse ahirette burnunuzdan fitil fitil gelsin. Akşam yastığa başınızı koyunca hak etmeden birisine kıyak geçmeden dolayı vicdan rahatsız oluyor mu acaba.

Avatar
Hal 2017-08-12 23:45:12

Yetkilileri göreve çağırıyoruz. Ortada bir haksızlık_hukuksuzluk varsa, kim suçlu kim değilse, kul hakkı çiğneniyorsa, devlet işi Liyakatsiz kişilere bırakılıp kamu zarara uğratılıyorsa bunların ortaya çıkarılması gerekiyorki kamu vicdanı rahatlasın bizde neye inanacağımızı bilelim, zan ile düşünmeyelim. Bu haberler bir iddiada ve incelenmelidir.

Avatar
asil 2017-08-12 22:50:03

Kul hakkı nedir bilir misiniz. Allah gören ve bilendir. Günahlarınız da boğulun...

Avatar
Eğitimci 2017-08-12 21:53:56

Çok çalışmış ve soruların tamamını bilmiş olabilirler.

Avatar
Bahri 2017-08-12 22:19:52

Sayın cumhurbaşkanı duy bunları. Yamyamlar her yerde.

Misafir Avatar
üye istifa ederse çök müdüre 2017-08-13 16:19:10 @Bahri

Hükümet bunları görmüyormu? Yıllarca aynı tipleri müdür yaptıklarını bilmiyormu? herşeyi biliyorlar ama nedense yüreğimizi soğutmuyorlar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Reis yalnız 2017-08-12 22:58:20

Ben bunlara değil hükümete kızıyorum. Yenikapı ruhuna kimse inanmiyor. Hükümet Türk milliyetçilerine güvenmiyor. Şunu bilin ki Sayın Bahçeli'nin şahsi gayreti sizi hedefimize ulaştırması. Fethullahçı müdürlere ve sendikacilara dokunun artık.

Avatar
adalet 2017-08-12 23:11:38

ondan sonra adalet nutukları çekersiniz yuh yazıklar olsun

Avatar