05 Ocak 2018 Cuma 08:54
3 milyon memura kariyer fırsatı

Hem görev ücreti hem de emekli maaşını önemli oranda belirleyen ek gösterge cetveli yeniden düzenleniyor. Kamuda kariyerin ve liyakate göre yükselmenin önünü açacak düzenleme ile zor şartlarda görev yapan personele emsaline göre daha fazla yüksek ücret ödenebilecek.

ÇALIŞANIN ÖNÜ AÇILACAK

Maliye Bakanı Naci Ağbal, Çalışma Bakanlığı ile birlikte yürüttükleri çalışmayla kamuda yükselmenin, çalışanlarının kendilerini ifade edebilmelerinin önünü açacak düzenleme yapacaklarını bildirdi. Memur sendikaları yardımcı hizmetler sınıfına da ek gösterge verilmesini isterken, düzenleme ile çalışanların mali haklarıyla ücret sisteminin değişmesi öngörülüyor. Maaşların temel ücret, görev ücreti, başarı ücretinden oluşması da seçenekler arasında bulunuyor.

Birçok kurumda müdür, şube müdürü unvanlı kadrolarda görev yapanlar haklarında geçerli olan ek göstergerakamlarının düşük olmasından ve hiyerarşiye uygun olmamasından yakınıyor.

HAZAL ATEŞ

SABAH

Son Güncelleme: 05.01.2018 09:01
Anahtar Kelimeler:
Memur
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
adem 2018-01-05 11:28:34

yüksek okul mezunlarına sınavsız memur kadrosu verilmesi. gerçekten zor durumdayız taşarunlara bile kadro verildi bari hizmetlileride işçi kadrosuna alın

Avatar
isa 2018-01-05 14:59:22

Yardımcı Hizmetler Sınıfındaki yüksek okul ve fakülte mezunu olan bütün personele memur statüsü verilerek Genel İdare Hizmetleri Sınıfına alınması sağlanmalı, kadrolu yardımcı hizmetler sınıfının kaldırılmasını sağlayacak böyle bir düzenlemeye gidilmesi ile bu sınıftaki memurların hak kayıpları önlenmiş olacak ve diğer memurlarla eşitliği sağlanarak, kamu vicdanı rahatlayacaktır.

Avatar
liyakat 2018-01-05 19:03:04

yarından itibaren eğitim bir sene üye olarak liyakat sorunumu halletmek istiyorum.

Avatar
Şakir 2018-01-05 18:12:37

Şube müdürü olarak atandım ancak öğretmen kökenli olmadığımdan 2200 ek gösterge alıyorum

Misafir Avatar
sevgikatari 2018-01-05 22:44:52 @Şakir

ne işin var o zaman? öğretmen kökenli olmayacaksınız öğretmenlere müdürlük yapacaksınız? sistem yanlış siz değil..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hüseyin kara 2018-01-05 21:10:53

Eğer bunlar 2019 da alirlarsa memur diye birşey kalmaz durum onu gösteriyor,memuru zamlar altında ezdiler tabiiki karşılığını alacaklar

Avatar
Hicham el Guerrouj 2018-01-05 23:58:39

"Maliye Bakanı Naci Ağbal, Çalışma Bakanlığı ile birlikte yürüttükleri çalışmayla kamuda yükselmenin, çalışanlarının kendilerini ifade edebilmelerinin önünü açacak düzenleme yapacaklarını bildirdi." Pekiii, zeki Müren de bizi göreceaaah mi?:)

Avatar
hasan becerikli 2018-01-08 11:13:40

Şube Müdürleri her şeye yetişecek ama ücret söz konusu olunca ??? malesef bu düzenleme gecikti bile.. 3600 ek göstergeyi verirseniz bir anlamı olur...