banner1956
07 Aralık 2019 Cumartesi 08:15
Yeni İl Milli Eğitim Müdürü Ataması yapıldı

Açık bulunan Edime İl Milli Eğitim Müdürlüğüne, 3 sayılı Cumhurbaşkanlığı Kararnamesinin 2 ve 3 üncü maddeleri gereğince Önder ARPACI atanmıştır.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
çözüm 2019-12-07 08:25:10

bütün kamu atamaları sınavla ya da seçimle olmalı..

Avatar
Kriter ne? 2019-12-07 09:23:02

AKP ye ve Ebs ye yakın olmak tek kriter mi? Bu zatlar kaç yazılı sınav kazandı? Veya kaç yıl A tipi bir okulda müdürlük yaptı? Ne basın ne kamuoyu bu soruları hükümet etkisi ile ciddiye almıyor!

Misafir Avatar
kemal 2019-12-07 10:54:35 @Kriter ne?

Sayın Başkan uygun gördükten sonra bence çokta sorgulamamak lazım mutlaka araştırma yapılmıştır o kadar da değil yani.

Beğenmedim! (5)
Avatar
Özgül 2019-12-07 11:36:43

Beşiktaş ı karıştırdı.Sıra Edirne ye gelmiş.Hak ettiğini bulur İnşAllah.

Avatar
amilim 2019-12-07 16:55:28

arpası bol olsun inşAllah müdürümün

Avatar
veli 2019-12-07 11:23:06

Kriter ne?
Yazını okuyunca nerakvettim baktım, adam daha önce okul müdürü, ilçe müdürü olmuş ve edirnede il müdürlüğü yapmış,
Bilmeden yaziyorsunuz, insanların aklını karistiriyorsunuz, ön yargı olusturuyorsunuz.

Misafir Avatar
Avukat! 2019-12-07 18:44:26 @veli

Kaç yazılı sınav kazandı!

Beğenmedim! (3)
Avatar
Zeki 2019-12-07 17:55:05

Bilmeden yazı yazmayın.Önder bey İstanbul beşiktaşta ilçe milli eğitim müdürlüğü yapmış ve İstanbulun ve Türkiye'nin bir çok okulunda öğretmen ve idareci olarak çalışmış eğitim alanında doktora yapmış tecrübe sahibi bir eğitimcidir.Buradan önder beye yeni görevinde başarılar dilerim

Avatar