banner1905
İstanbul 11°
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur
01 Eylül 2016 Perşembe 19:04
Öğretmenlerin Eş Durumu Atamaları Yapılacak
Kamudanhaber.com - Özel Haber

Milli Eğitim Bakanlığı özür grubu atamalarında tayini çıkmayan öğretmenlere yönelik bir düzenleme yapıyor . 

Özür grubu atamalarında yaklaşık 6.500 öğretmenin eş durumu ataması yapılmadı . İl emrinin olmaması öğretmenleri mağdur etti. 

Sendikaların ve öğretmenlerin yoğun baskısı sonuç getirdi. 

Eş durumu atamalarında il emri uygulanacak . 6500 öğretmen eşlerine kavuşacak . Bakanlığın önümüzdeki günlerde duyuru yapması bekleniyor .

www.kamudanhaber.net

Son Güncelleme: 01.09.2016 19:15
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
il içi mağdurları 2016-09-02 09:17:04

il içinde yerdeğiştirmesi çıkmayan öğretmenlere de ilçe emri gelmelidir

Avatar
rumuzsuz 2016-09-01 19:21:20

Sadece il değil ilçe emri de olmalı ilçedekiler hiç düşünülmüyor bu sorun çözülsün artık.Bakanımız bu konuya da el atmalı

Avatar
fatma 2016-09-02 20:08:23

il içi ne olacak.uzaktan yakına gelmek için kötüyrerleri yazdık,tayinimiz çıktı. bizim suçumuz ne.

Avatar
Gullu 2016-09-04 21:39:55

İl içi nolacak neden il içi hep öteye atılıyor bizede verilsin tercih hakkı.Allah aşkına insaf adalet bizede aynı hakları verin.ınsan ayırd etmeyin herkesin ailesiyle mutlu olmaya hakkı var.

Avatar
öğretmen 2016-09-02 21:20:19

Eş durum belgelerini 6 kez hazırladım, başvurumu yaptıktan sonra yerler açılıyor, alanınızda norm yok deniliyor açılmıyor, önce yer var mı gösterilsin sonra hazırlayalım, işkenceye döndü herseferinde mal müdürlüğüne, nüfusa, sgk'ya koş sonuç yok, umarım bu kez olur, aile mağduruyitemiz giderilir.

Avatar
Öğretmen 2016-09-02 21:16:46

Aile özür grubu atamasına 6. kez başvuru yaptım, norm yok, alanlar ihtiyaç olmasına rağmen açılmıyor, halk eğitim merkezlerinde ihtiyaç var fakat bize yer yok, kimdensin kimsin bizden değilsin diye diye bu günlere geldik, ayda 500 TL sadece yok parası veriyorum, ve dört saat zaman yollarda geçiyor, umarım bir fırsat çıkar tayinimiz olur,

Avatar