29 Nisan 2019 Pazartesi 13:39
MEB Yönetici Görevlendirme Başvuru İşlemleri Başladı

Yeniden görevlendirmeler için başvurular 29 Nisan 2019 Pazartesi günü başladı.

2019 YILI MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI EĞİTİM KURUMLARINA YENİDEN YÖNETİCİ GÖREVLENDİRME TAKVİMİ

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ayvazźdiģer 2019-04-29 14:20:40

Sayın Bakanımızdan adalet bekliyorduk ama adalet savunucusu! olan sendikamız engelledi.Yıllarca başarılı odarecilik yapmış arkadaşlar şu veya bu nedenle şu an idareci değiller diye sınava al,4 yıl önce ßöyle veya böyle idareci olmuş birini sınavsız ata hami kazanılmış hak.Raetli Necip Fazıl diyorya kurt bile kuzuya yapmaz bunu diye.Biz adalet var olsun istiyoruz ve sayın bakanımıza ve genelde ilahiyatćı olan sendika yöneticilerimize güvenmiştik a mudurlüğe adaleti sattılar ćok yazık

Avatar
Kemal hoca 2019-04-29 19:21:12

torpille oturduğunuz koltuklarda yediğiniz her lokma zıkkım olsun sınavla atananlara sözüm yok baş tacıdırlar.

Avatar
Hasan Hoca 2019-04-29 15:12:32

SİSTEM AÇILMADI MI BİLGİSİ OLAN VAR MI

Avatar
Nesligul 2019-04-29 18:58:16

Ilahiyatci sendikalarınız sizi de bir yerlere atar merak etmeyin bütün idarecileri bu sendikacılar atıyor zaten liyakat aramak yok ne gerek var birilerinin adamı ya da aynı sendikadan olmak yeterli...

Avatar
Ahmet 2019-04-29 13:46:44

sistem daha açılmadı. Acaba neden?

Misafir Avatar
Yönetici 2019-04-30 10:58:17 @Ahmet

Yanlış başlık atıyorsunuz. Ne zaman başladı hala ekran açılmıyor salı günü öğlen oldu. Başlayamadı olması gerekirdi.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
3600 2019-04-30 08:55:22 @Ahmet

sistem açılmadı. Neden

Beğenmedim! (1)
Avatar
boş yer kalmaz 2019-04-29 14:45:28

boş yer kalmayacam ilk defa atanacak olanlara

Avatar
hoca 2019-04-29 19:19:15

sistem hala neden açılmadı bilgisi olan varmı

Misafir Avatar
EGELİ 2019-04-30 10:30:36 @hoca

ATAMALAR İPTAL OLACAK DUYUMU VAR.SINAVLILARLA BERABER ATAMA YAPILACAKMIŞ SİSTEM BUNDAN DOLAYI AÇILMAMIŞ

Beğenmedim! (1)
Avatar
Fatma Aydemir 2019-04-29 16:16:44

İnşAllah torpille selam hatırla değilde emanet eğitim evlat şuuru ile seçilir yöneticiler...... Bol bol idareci var zaten