18 Ekim 2019 Cuma 19:31
MEB'den Öğretmen için İş Yükü Analizi Anketi

Milli Eğitim Bakanlığına bağlı resmi okul ve kurumlarda görev yapan öğretmenlerin ders içi ve ders dışı öğretim yükleri ile yönetim yüklerini kapsayan iş yüklerinin analiz edilmesi amacıyla anket düzenlendi. Anket ile ders içi ve ders dışı öğretim yükü ile ilgili katılımcı algıları ölçülmek istenmektedir.

ANKET BAĞLANTISI İÇİN TIKLAYINIZ

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Elektrik 2019-10-19 00:25:55

Sen evde 2 çocuğa bakamazken öğretmenler 40 çocukla uğraşıyorlar.

Avatar
Agzı olan konuşuyor.. 2019-10-19 01:30:00

Öğretmen gun boyu ayakta, sesin gürültünün içinde her turlu ogrenciyi kirip dokmeden kazanimlar pesinde kosarken siz masa basi memurları oturup cay yudumlayin. Kusura bakmayın sizler o siralarda fink atarken ogretmenler ders çalışıyorlardı. Simdi istedigin cehalet seviyende konusmaya devam edebilirsin. Edep ya hu ...

Avatar
Dadaş 2019-10-19 07:06:42

İnşAllah öğretmen olursunuz sevinç hanım

Avatar
Sevinç 2019-10-18 23:15:37

Niye hep öğretmenler gündemde, en az çalışan en çok kazanan bütün haklara sahipler, diğer memurlardaha çok çalışıyor tatili bile yok hiç sesleri çıkmıyor

Misafir Avatar
vatandaş 2019-10-19 22:19:26 @Sevinç

o vakit al çocuğunu sen evde geleceğe hazırla olur mu.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tuğçe 2019-10-19 11:30:24 @Sevinç

Öğretmeni yarım gün çalışan, çok kazanan olarak nitelendiren boş zihniyet...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sevinç 2019-10-18 23:19:53

Diğer memurlara haksızlık yapılıyor yarım gün çalış 3ay tatil yap diğer memurlardan fazla kazan

Avatar
Remo 2019-10-19 07:38:36

Bu isin iyice boku çıktı,bu bakan da hikaye giren de öğretmenlerin anası ağlıyor sanacak

Avatar
Grcn 2019-10-19 07:55:56

Sevinç

Avatar
Ersen 2019-10-19 09:38:33

Öğretmenin 1 saati sizin 10 saatinize bedel.ondandir.yasadigi stres de çabası.