İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi tarafından yapılan açıklamaya göre, isale hattında gerçekleştirilecek bağlantı çalışmaları kapsamında planlı su kesintisi yapılacak.
Kesinti yarın başlayacak
Açıklamada, su kesintisinin yarın saat 14.00’te başlayacağı ve çarşamba günü saat 04.00’e kadar süreceği bildirildi. Toplam 14 saat sürecek kesintiden Kağıthane ve Sarıyer ilçelerinin bazı mahalleleri etkilenecek.
Etkilenecek mahalleler
Kesintiden etkilenecek bölgeler şu şekilde açıklandı:
Kağıthane
- Merkez
- Hamidiye
- Yahya Kemal
- Seyrantepe
Sarıyer
- Ayazağa
- Huzur
Vatandaşlara uyarı
İSKİ, çalışmaların altyapı iyileştirme kapsamında yapıldığını belirterek vatandaşların su kesintisine karşı gerekli tedbirleri almalarını istedi. Çalışmaların tamamlanmasının ardından hatlara kademeli olarak su verilmesi planlanıyor.