21 Eylül 2019 Cumartesi 22:45
Eğitim Bir-Sen’den Roleks Saat İsteyen Müdür Haberine Açıklama

Öğrenci kaydı için veliden Sertifikalı Rolex saat isteyen okul müdürüne yönelik yaptığımız haber için Eğitim Bir-Sen 1 nolu Şube Başkan'ndan açıklama geldi.

Son Güncelleme: 21.09.2019 22:59
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
EBS üyesi olup olmamasına göre tavır belirliyor! 2019-09-22 06:13:33

Ülke genelinde okul müdürlerinin yüzde doksanı EBS' Li ! Bu süreç 2014 ' te başlayan mülakat ile idareci ataması ile zirve yaptı!Kişi suç işlemişse nesnel kanıt olmalı( Söylenti ile suçlama yapılamaz) Nesnel kanıt varsa,arkasında hangi siyasi güç varsa bile yargılanmalı! Bunun gerçekleşmesi içinde yargı ve basın tam bağımsız olmalı!

Avatar
Ebs demek torpil demek 2019-09-21 23:48:38

Haber dogrudur

Avatar
Kalen 2019-09-22 06:23:14

Ebs li değilim. Ebs nin ne olduğunuda iyi biliyorum. Fakat haber doğru değildir. Okula bağış bile almanın mümkün olmadığı bu dönemde rolex saat istemek akla ziyan. Ya işini yaptıramayan velinin, ya da bi sitenin iftirası.

Avatar
Adem 2019-09-22 00:36:16

O zaman bu haberi yapan iftiracıdır. özür dilemeli

Avatar
Muallim 2019-09-22 01:19:48

Kulaktan duyma haber anlayışınız beni bitiriyor

Avatar
AHMET KOÇ 2019-09-22 09:30:19

Biz sendikamızın ve yetkililerimizin arkasındayız. Sizler ne kadar karalasanız da başarılı olamazsınız. Çünkü bizim sendika toplama kişilerden oluşmaz, davası vatan, millet, bayrak, ıslam olan kişilerin oluşturduğu bir sendikadır.

Avatar
DevletBaşa 2019-09-22 09:45:30

Allah aşkına on yıllarca 28 şubat ve benzeri dönemlerde muhafazakar idarecilerin önlerine istifa dilekçeleri konulduğunda kimse torpilden bahsetmiyordu da bu torpili EBS mi icat etti. Bırakın idareciliği insanlar için ikna odaları kuruluyordu sizin liyakatli dediğiniz idareciler tarafindan. El insaff

Avatar
T.C Vatandaşı 2019-09-22 07:29:21

Herkesi inandırdınız!!!