Güncel

Okul kantininden döner yiyen 11 öğrenci hastanelik oldu

Tekirdağ’ın Kapaklı ilçesinde bulunan Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'nde kantinden döner ve ayran tüketen 11 öğrenci, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Abone Ol

Tekirdağ’ın Kapaklı ilçesinde bulunan Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'nde kantinden döner ve ayran tüketen 11 öğrenci, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Olay, okulda öğle saatlerinde meydana geldi. İddiaya göre, kantinden döner ve ayran alan öğrenciler kısa bir süre sonra karın ağrısı, mide bulantısı ve halsizlik şikayetleri yaşadı. Durumu fark eden öğretmenler, 112 Acil Servis ekiplerine haber verdi.

Okula gelen sağlık ekipleri, zehirlenme belirtisi gösteren 11 öğrenciyi ambulanslarla çevredeki hastanelere kaldırdı. Hastanede tedavi altına alınan öğrencilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Olayın ardından İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, okul kantininde satılan döner ve gıdalardan numune alarak inceleme başlattı. İnceleme sonuçlarına göre, zehirlenmenin kesin nedeni belirlenecek.