Prof. Dr. Bingür Sönmez : Aşı yaptırmam diyenler vatan hainidir

Prof. Dr. Bingür Sönmez, FOX TV'de katıldığı canlı yayında aşı yaptırmayacakların vatan haini olduğunu söyledi.

GÜNCEL 27.12.2020, 20:32
Prof. Dr. Bingür Sönmez : Aşı yaptırmam diyenler vatan hainidir

FOX TV'de İlker Karagöz'ün sunduğu Çalar Saat programında canlı yayına katılan Prof. Dr. Bingür Sönmez koronavirüs aşısı yaptırmayanlarla ilgili garip bir değerlendirmede bulundu.

Prof. Dr. Bingür Sönmez, Sönmez' aşı yaptırmayanları,

"Aşı yaptırmayan vatan hainidir."

gibi sözlerle eleştirdi.

Sönmez ayrıca, aşı yaptırmayanlara kız bile verilmeyeceğini ifade etti.

"AŞI YAPTIRMAM DİYENLER VATAN HAİNİDİR, ONLARA KIZ BİLE VERMEYECEĞİZ"

FOX TV'de katıldığı programda konuşan Prof. Dr. Bingür Sönmez konuyla ilgili şu ifadeleri kullandı:

"Muhtemelen Ocak ayı içinde herkese aşı yapılacak. Ama, ben aşı yaptırmam diyenler birer vatan haini. Onlara kız bile vermeyeceğiz, resmi dairelere bile giremeyecekler, okullara gidemeyecekler. İnsan vücudunun dokunulmazlığı nedeniyle mecbur etme şansımız yok, kanun çıkarıp herkes yapacak deme şansımız yok ama kurallar koyacağız. Nasıl sokağa çıkma yasağının kuralları var, aşıda da kural koyacağız. Devlet dairelerine bile giremeyecekler, otobüslere binemeyecekler, toplu taşımadan faydalanamayacaklar."

Prof. Dr. Bingür Sönmez'in bu açıklamaları kısa sürede sosyal medyada tepki topladı.

Yorumlar (29)
Metin 7 ay önce
Haklıdır sayın hocam.Hatta ben ek yapıyorum.Aşı olmayı istemeyenler orsp çocuğudur.Müstakbel katil adaylarıdır.G.t verendirler aynı zamanda......Sanırım hocam bunları söyleyemez.Ben ilave ettim.alınan varsa da g.tne koya..m......
Yaşar 7 ay önce
Metin efendi sen bir devlet memuru isen yazık. Kimlere kaldı devlet, utan utan. Aynen iade küfürlerin ahlaksız herif.
mali 7 ay önce
bu sözleri aynen iade ediyorum pak muhterem çok g.. veren
Editöre'e 7 ay önce
Bunu nasıl yayınlıyorsunuz.
Asdfgh 7 ay önce
Özgür alan bulunca say bakalım. Biraz ustruplu olmak da fayda vardır insanın. Saygi duymak da lazım. İster yapar ister yapmaz. Evde ölen ayakta ölen bir kişi yok. Otopsi de yok. Yaz virüs gitsin
Kral 7 ay önce
Adam haksiz demiyorum zaten. Hakli ama , oyle asi olmayan vatan hainidir demek nedir ben bu arkadasin üslubunu beğenmedim. Yorumda da yazdim zaten kendini ve sevdiklerini düşünen herkes asi olmalıdır diye
Merve 7 ay önce
Metin yarın hakkında hakaretten suç duyurusunda bulunuyorum.
hhgf 7 ay önce
bu yorumu onaylayan site sahibine sok ibne seni
Veli 7 ay önce
Bir insan neyi yapamıyorsa en çok ondan bahseder. Metin Bey, bir açığınızı kapatmak için olsa gerek küfür etmişsiniz. Her seyin çaresi var tıpta. Bence bir doktora gidin. Küfür ederek kendinizi ispatlayamazsınız. Olmuyorsa olmuyordur. Doktor candır, gidin
Seviyeli 7 ay önce
Aynen iade. Seni adam yerine koyup bu seviyesizliği yayınlayanın da hoşuna gitmiş olmalı ki yayınlamış. Ekran fotoğrafıyla hem Metin kod adlı canlıyı, hem de onun iğrenç yorumunu beğenip yayınlayan editörü şikayet ediyorum. Yarın ilk işim.
Vatan 7 ay önce
Doktor bey,haksızda değil asi olmayanlar insanlarin sağlığını riske atmış olmuyor mu?
Merve Hanım Haklı 7 ay önce
Ben yazacaktım. Siz önce davranmışsınız. Aşı olan zaten virüs bulaşmasın diye oluyor. Aşı etkili ise sorun yok. Aşı olmayan da aşı konusunda yeterli veri olmadığını ve yeteri kadar deney yapılmadığıı düşünüyor ve sağlığını korumak kaygısıyla olmuyor. Bu kendini ilgilendirenbir durum. Yani olmayanın olana zararı yok.
Merve 7 ay önce
Vatan aşı olmayan aşı olanın sağlığını neden tehlikeye soksun. Aşı olan zaten korunmuyormu Aşı olan virüsten etkilenecekse aşının anlamı nedir o zaman
Kral 7 ay önce
Okumus bir insana şu sözler yakışıyor mu acaba ? Vatan Haini ilan etmek ne kadar kolay ya. Eğitimli bir insana şu üslup yakismis mi acaba ? Aşı olmayi ve olmamayi açıkla, insanlari ikna et. Zaten kendini ve sevdiklerini düşünen herkes aşı olacak. Ya bana göre açıklama hic hos olmamış
Salih 7 ay önce
Bunu kim profesör yapmış acaba zihniyete bakar mısın? Aşı yaptırmayan varan hainiymiş.Sem kimsin de milletin vatan sevgisini ölçmeye kalkıyorsun?
vatandaş 7 ay önce
hadi ordan dümbük.
Edeb Ya Hu! 7 ay önce
Bana vatan haini diyenin diye başlayacağım...
Diğer kısım ise zaten sizden kız isteyen yok.
Resmi daireler babanın malı mı? Sokmayacak irade ise en fazla bir seçim süresi orada durur sonra onlar oradan çıkartılır.
Yahu siz kimsiniz?
zer 7 ay önce
BİR SEN EKSİKTİN TAM OLDU
Doktor 7 ay önce
İthal gelecek tüm aşıları bu profesör yapalım.
Bütün Yorumları Görmek İçin Tıklayın
16°
az bulutlu
Günün Anketi Tümü
Sizce erken bir genel seçim olmalı mı?
Namaz Vakti 25 Temmuz 2021
İmsak 04:06
Güneş 05:48
Öğle 13:06
İkindi 16:59
Akşam 20:14
Yatsı 21:49