25 Haziran 2018 Pazartesi 23:40
Yönetici Atama Sonuçları Yarın Açıklanıyor
banner1929

Kamudanhaber - Özel Haber

Milli Eğitim Bakanlığı, Yönetici Atama Sonuçlarını Yarın Açıklıyor.

Türk Eğitim Sen Başkanı Talip GEYLAN, yönetici atama sonuçlarının yarın açıklanacağını Twitter'dan duyurdu.

İşte O twitler:

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kimyacı 2018-06-26 02:24:49

Allah ına kurban Reis

Avatar
Dogru 2018-06-26 00:11:00

Cok dogru. Sizin doneminizde de dedigin gibi yapiliyordu zaten. Hic hak yenmezdi...hadi oradan be. Acemi baskan. Zamaninda siz yaptiniz, simdi baskalari yapinca zorunuza gidiyor degil mi

Avatar
Ebs li 2018-06-26 00:14:16

Egitim bir sen uyesi bir okul muduruyum. Sen bana liyakatsiz mi diyorsun şimdi. Nereden biliyorsun beni. Ne kadar taniyorsun. Bir sendika baskanina yakisan sozler degil bunlar. Tum okul mudurlerini töhmet altinda birakmaya hakkiniz yok. Kiniyorum sizi ve sizin gibi düşünen sendika camianizi

Avatar
Onemli 2018-06-26 00:20:55

Uyelerinizin çoğunluğunun siyasi arenada sizin gibi düşünmeyip iyi ci oldugundan haberdar mısın sen. Tabi istedikleri sonucu alamayinca bugunden itibaren yeniden biz zaten mhp liyiz demeye basladilar. Yoksa sende mi..... bence hepiniz istifa edip iyi ci bir sendika kurun ve oraya geçin. Bu semdikayi daha fazla lekelemeyin derim. Ak kara belli olsun yani.

Avatar
Olur 2018-06-26 00:15:15

Baska bir arzun var mı acemi sendikacı

Avatar
Kaptan 2018-06-25 23:56:46

Zaten sayımız az MEB öğretmenler için istifa dönüşü açıktan yeniden atamayı ne zaman hatırlayacak acaba!!!

Avatar
zahittin demirci 2018-06-26 12:33:07

Hey sen Ebs li okul müdürü eminim liyakatsızsındır, en doğrucu sen sahtekar birine benziyon ağzın açık kemik beklediğin belli, kendisini önemli sanan arkadaş pastasına ortak çıkacak korkusuyla iftiraya başlamış(okuyunca yalancının diyesi geliyo insanın), bir de madem önemlisiniz, dürüstsünüz, liyakatlı olduğunu iddia eden okul müdürüsünüz şu adınızı yazın çakma isimli klavye yiğitleri sizi.Elbistan

Avatar
fatma şahin 2018-06-26 14:25:37

Alan değişliği ile ilgili bir gelişme varmı.Alan değişliği ile ılgili çalışmanız varmı.Teşekkür ederim.