banner1905
13 Eylül 2017 Çarşamba 22:24
İSMAİL KONCUK: İHRAÇLARDA ÇÖZÜM, HUKUKA BAĞLI KALMAKTIR

İşte Koncuk'un o açıklamaları:

''Kamuda 150 bin ihraç oldu.Şimdi komisyon kararı beklenecek, ancak komisyonun kriterleri değiştirme, yumuşatma yetkisi olacak mı?Bilmiyoruz. Türkiye, alçak darbeye doğrudan destek vermiş olanlar hariç, gerek ihraç gerekse açığa alma konusunda artık yeni yaklaşımlar sergilemelidir.

MEB açıktakilerle ilgili zaman zaman yeni değerlendirmeler yapmakta iadeler olmaktadır.Yeterli midir?Hayır, ancak valiliklerden daha iyidir. Şuan valiliklerde durum daha vahimdir.İnsiyatif kullanmaktan ısrarla kaçan hatta korkan valilikler iadelerde cimri davranmaktadırlar.

Cumhurbaşkanlığı veya Başbakanlık bu konuda net bir talimat vermedikçe valiliklerde yaşanılan keyfiliklerin düzeleceğini söylemek zordur. Banka, sendika üyeliği, kaynağı belli olmayan ihbarlar binlerce masumun canını yakmaya devam etmektedir.Çözüm hukuka bağlı kalmaktır. Bizim geçmişimiz de,dünya görüşümüz de bellidir,kimseye verecek hesabımız ya da diyet borcumuz yoktur.Kaygımız masum insanları kaybetmektir.

Siyasi angajmanları gözünü kör etmemiş, zerre Allah korkusu, birazcık hak, hukuk kaygısı olan her insan yanlışları söylemekle mükelleftir. Bu sebeplerle adaletin,hakkın, hukukun bu ülkede hala geçer akçe olduğunutüm dünyaya göstermenin tam sırasıdır.Hakkı koruyalım,bize yakışır.''
 

Son Güncelleme: 13.09.2017 22:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kazim kilic 2017-09-13 23:06:51

Hukuk her zaman, Herkese gerekli olduğunu bilmeliyiz. Keyfe göre hukuk olmamalı. ...

Avatar
Misafir 2017-09-13 23:32:55

helal olsun bu kadar mağdurun sesi oldu ısmail başkan.

Avatar
Taha can 2017-09-14 00:31:06

Allah razı olsun İsmail bey.Biz mahşer gününde bu adam merte dürüstçe aklaklica bildiklerini söyledi diyeceğiz.İnsanlarımıza sahip çıkalım birbirimize değer verelim.Bizim bizden başka kimsenin yok
Darbeyi kim planlamasa derbeye destek vermişse hesap versin ama artık ne olur el vicdan masum insanlara da sahip cikalim

Avatar