banner1905
İstanbul 11°
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur
22 Eylül 2016 Perşembe 23:19
Eğitimbirsen Serbest Kıyafet Eylemine Devam Edecek
Kamudanhaber - Özel Haber

Eğitimbirsen 2013 yılında başlatmış olduğu Serbest Kıyafet eylemine , 2016 yılında serbest kıyafet eylem kararına devam edecek .

Devlet memurlarına yönelik uygulanan baş örtü yasağına karşı eylem başlatıp , Kamu'da başörtüsüne özgürlüğün kapısını aralayan sendika olan Memursen / Eğitimbirsen devlet memurlarının serbest kıyafetle işe gitmesi için " Serbest Kıyafet Eylemlerine" devam kararı aldı .

OHAL kapsamında bile serbest kıyafet eylem kararını çekinmeden alan Eğitimbirsen'in bu kararını memurlar adına destekliyor VE kendilerini tebrik ediyoruz.

Eğitimbirsen'in Serbest Kıyafet Etlem Kararı ...

www.kamudanhaber.net

Son Güncelleme: 23.09.2016 00:24
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Öğretmen 16 2016-09-23 00:23:56

Kamuyu yanıltmayın.serbest kıyafet eylemini ilk başlatan sendika TÜRK EĞİTİM-SEN'dir.15 mart 2013 tür.

Misafir Avatar
öğretmen 16 2016-09-23 13:22:56 @Öğretmen 16

attığım yorumu beğenmeyen arkadaş neyini beğenmediğini de yazar mısın?
eğitim bir-sen ramazanda açlık grevi yapar,
eğitim bir-sen öğlen mesai arasında iş bırakma eylemi yapar.
hem bu dünya için hem de öbür dünya için üyeliğe davet eder(!)
sesiniz çıkmaz .ne diyelim.sonumuz hayırlı olsun

Beğenmedim! (1)
Avatar
mmt 2016-09-23 07:35:51

teşekkürler

Avatar
egitim bir sen 2016-09-22 23:56:19

İşte sendikacılık budur NOKTA

Misafir Avatar
4242 2016-09-25 13:45:05 @egitim bir sen

şekilci sendikacılığı kastditorsan tebrikler.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bol güneşler 2016-09-23 18:42:04

Hele bir sorun eylemi kime karşı yapıyorlarmış...
Hükümetin sendikası olacaksın hükümete eylem yapacaksın...
Yaptıgın eylemin hali hazırdaki hükümetin bir cümle ile çözebileceğini bilen sendika...sadece orta oyunu izlettirip sendikacılık oynuyorlar...iyi seyirler...
Bu sendika acaba memurun hangi ekonomik hakkı için eylem yapmıştır...bilen yazsın

Avatar
Gökhan 2016-09-23 19:00:02

Bunların aldığı kararın arkasında çarşafla çalışmanın zeminini hazırlamak yapıyordur.

Avatar
EYLEM EYLEM NEREYE KADAR 2016-09-23 16:29:05

Biz artık eylem yapmak istemiyoruz. Sendika her kadar eylem kararı alsa da valilere ya da kaymakamlara göre değişen uygulamalar yüzünden özellikler öğretmenler mağdur ediliyor, aşağılanıyor.
Artık bir sonuca varmak lazım.

Avatar
geç kaldınız 2016-09-23 15:56:54

Eğitim Sen iki gün önce aldı kararı.Hani Nerde haberi tarafsız site.

Avatar
Ayaz ak 2016-09-22 23:48:16

Anadolu eğitim sen de aldı. Alkışlar nerede tarafsız site :))