banner1905
12 Ağustos 2017 Cumartesi 20:40
EĞİTİMBİRSEN ; EĞİTİM YÖNETİCİLERİNİ̇N KARİYER VE LİYAKAT SİSTEMİ İLE ATANMASINI İSTEDİ

Kamudanhaber - Özel Haber

Milli Eğitim Bakanlığının mülakatla yaptığı müdür ve müdür yardımcısı atamalarından ciddi derecede rahatsız olan Eğitimbirsen , yönetici atamalarında kariyer ve liyakat için çalıştay düzenledi .

Milli Eğitim Bakanlığının yönetici atamalarından rahatsızlık duyan Eğitimbirsen'in yönetici atamaları için önereceği yol haritası önümüzdeki günlerde belli olacak .

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Komiksin ebs 2017-08-12 21:33:23

Yatacak yeriniz yok! Durmak yok kul hakkı yemeye devam.

Avatar
komiksiniz 2017-08-12 20:53:11

en liyakatsiz ve en çok müdür üyesi olan sendikasınız hala pişkinlik yapıyorsunuz. insanların aklıyla alay etmeyin . aklınız sıra sizden olmayanlar liyakatsiz onların yerine de göz koydunuz. yazılı sınav en adil olanı var mısınız ? yürekli olun olun hodri meydan...

Avatar
Mustafa 2017-08-12 20:49:25

Neden rahatsız anlamadım yuzde99 eğitim Bir sen ki atandı arkadaş bu kadar yüzsüz olmayın yuh sana Ali Yalçın

Avatar
Eğitimci 2017-08-12 21:18:11

Yavuz hırsız ev sahibini kovar

Avatar
Sinavli atama 2017-08-12 21:28:06

Sinav olsun kardeşim yazık çok günah

Avatar
Yanlış yapıyorsunuz! 2017-08-12 22:10:17

Yüzbinlerce çok farklı dünya görüşüne sahip öğretmen EBS te niye üye oldu?Elbette makam kapmak için!Sendika mülakatı biterse çoğu insan EBS den çıkar!Hatta işi bu kadar uzatmaya gerek yok bundan sonraki mülakat EBS nın il merkezlerinde yapılmalı!

Avatar
Okul Müdürü 2017-08-12 20:57:42

2 yıldır Okul Müdürlerinin Ekders sonu İçin neden kimse rahatsız olmadı.2 Yıldır Müdür yardımcılarımız bizden fazla Ekders alıyor,neden bir gün olsun kimse demedi Ya arkadaş bu nasıl bir adaletsizlik.Artık çözün.

Misafir Avatar
Zıkkımın Kökü 2017-08-13 00:47:46 @Okul Müdürü

Bu da ayrı bir çeşit işte. Hep mağdur ve mağdure.. yazzzık

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ayavuz 2017-08-13 00:19:54 @Okul Müdürü

e kolayı var istifa ediverin müdürlükten makam niye bu kadar tatlı ki

Beğenmedim! (0)
Avatar
Müs. 2017-08-12 21:58:50

Allah Allah...