banner1905
11 Ekim 2017 Çarşamba 22:29
EĞİTİM-BİR-SEN FETÖCÜ ÜYELERİYLE ; FETÖ ÇATI DAVASINI TAKİP EDİYOR
banner1861

Mebpersonel.com sitesinin haberine göre; Eğitimbirsen bugün Fetö çatı davası için Sincan cezaevi önünde basın açıklaması yaptı .

Eğitimbirsen yöneticilerinin yaptığı basın açıklamasında ; Eğitimbirsen yöneticisi olan Bylock'dan açığa alınan , Fahmettin Aydın yine Eğitimbirsen eylem yeleğini giyerek ön safa geçti .

Eğitimbirsen , Fetö davalarını; Bylockçu Fetö'cü üyeleriyle takip ediyor .

Çankaya'da okul müdürü ve Eğitimbirsen yöneticisiyken , telefonunda Bylock çıkan Fahmettin Aydın , Eğitimbirsen'in referansıyla ihraç edilmedi. Fahmettin Aydın gibi Bylock'dan açığa alınan müdür ve öğretmenler ihraç edildi.

Milli Eğitim Bakanlığı ; Eğitimbirsen yöneticisi olduğu zaman , Bylockçu bile olsa ihraç etmiyor . Eğitimbirsen kefaleti, Fetöcüleri kurtarmaya yetiyor .

Kaynak - Mebpersonel.com

 

Mebpersonel.com

Son Güncelleme: 11.10.2017 22:59
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sinan 2017-10-11 23:12:10

Komik...Fetö ile fetöcüler mücadele ediyor. Peki by lokçu ile görüşen tutuklanıyor da by lokçular niçin tutuklanmıyor.? Cumhurbaşkanı duymasın,görmesin.

Avatar
YAZIKLAR OLSUN 2017-10-12 00:09:25

BU HABERİ YENİ OKUDUM EĞER CİDDEN BYLOKÇU OLANLAR EĞİTİM BİR SEN ÜYESİ DİYE İHRAÇ EDİLMİYOR HALA GÖREVDE BEKLETİLİYORSA ONLARI TUTANLAR VE GÖZ YUMANLAR DA HAİNDİR.

Avatar
Erzurum 2017-10-12 10:12:50

TES üyelerini idareci likte alan idareci yapmayan eğitimin tamamen söz sahibi EBS sendikası gün gelir diğerleri gibi hem yargı önünde hem millet önünde hesap verir.Cumhurbaşkanımız bu sendikaya niçin bu kadar tolerans gösteriyor. Bizim de Cumhurbaşkanımız. Lütfen yetkililer bu sendikanin ülkeyi öğretmeni bölük porcuk etmesine izin vermeyiniz.

Avatar
ankara 2017-10-11 22:52:47

ankara 2 nolu şube yönetimindeki zatın fetö den elenip daha sonra yeniden müdür olarak görevlendirilmesine ne diyeceksiniz ? ? ? bu fetöcüler var ya ahhhh güzel ülkem ahhhh

Avatar
KANUNLAR GARİBANA MI İŞLİYOR 2017-10-12 00:10:40

demekki kanunlar eğitim bir senli olunca değişiyor

Avatar
Adem 2017-10-12 11:13:15

Ben de Eğitim bir sendikasına üyeydim. Bu meret programı telefonuna yüklemişsin diye ihraç ettiler. Yani sendika korumadı. Üstelik hiçbir zaman şimdi ahkam kesenler gibi bu yapıya yaklaşmadım bile. 15 yaşından beri Milli görüş mensubuyum. Merak edenler Aksaray ilinde araştırıp soruştursunlar.

Avatar
Ahmwt 2017-10-12 15:48:42

Egitim bir senli olarak egitim bir sen kendi üyelerine kesinlikle sahip çıkmaz hatta atılması için mücadele verdi . Gecmişte aktif senli idim en son eğitim bir sene üye oldum kesinlinle sahip çıkmadı .egitim bir sene üye olanlar şunu kesinlikle unutmasınlar zor duruma düştüğunde kesin sahip çıkmaz. Yasal bir sendikadan dolayı ihraç oldum eğitim bir sen diğer sendiklar gibi şunu söyleyemedi bu bizim üyemiz üyemiz gecmiste devlet eliyle kurulan sendika yüzunden atılamaz diyemedi . Eğitim bir sen bir gün hiç üyen kalmayacak