banner1868
10 Ocak 2017 Salı 08:47
Ali Yalçın'dan  Sert Açıklamalar

Eğitim-Bir-Sen Genel Başkanı Ali Yalçın'dan Twitter Üzerinden Sert Açıklamalar

İşte o açıklamalar:

Sendikamız söz konusu "şahsi paylaşımla" ilgili kurumsal bir görüş belirtip,açıklama yetkisi vermiş değildir.Sendikamız hedef alınmamalı. Sendikamız milletimizin birlik beraberliğinin,toplumsal huzurunun ve kardeşliğinin teminatıdır.

Sendikamız duruşu da görüşü de bellidir. Müfredat Raporumuz hakkında da çarpıtma haber ve açıklamaları izliyor,ibretlik tavırları,yalan üzerine bina edilen açıklamaları görüyoruz.

İnkılap Tarihi Dersi konularının tarih dersi içerisinde verilmesi,tarihin bir bütün olarak ele alınması teklifimiz; nasıl da çarpıtılıyor. Raporu okumak yerine,çarpıtılmış haberi okuyup açıklama yapan ve komik duruma düşenler var.Bu tutumlar sendikal rekabet değil,hamaset. Raporumuza katılmayan ve farklı düşünen olabilir.Bu anlayışla karşılanacak bir durumdur.Fakat görüş belirtmek yerine slogan atanlar var.

Raporumuzdan hareketle yapılan haberlerin raporla da ilgisi olsa keşke.Rapor ve raporla ilgili çarpıtma haberleri okuyanlar anlayacaklar. Şahısımızla ilgili çarpıtma habere yeltenenler,yıpratmaya kalkanlar,ellerindeki çamurlarla ellerini ovuşturup FETÖ kadar alçalanlar var.

Kime karşı yapıyorlar bu çirkeflikleri.15 Temmuz akşamı STK olarak ilk tepkiyi verenlere.Ne günlere kaldık.Allah'ım aklımıza mukayyet ol. Kim yapıyor peki? 15 Temmuz akşamı kılını kıpırdatmayıp,sabah hasar tespitine dışarı çıkıp,iki slogan atıp kalabalığa karışanlar.La havle. "Halkı sokağa davet edenler,tehlikeye atanlar sorumsuzluk içindeler" türü paylaşımlarda bulunup,milletin direncini kıranlar.Tövbe tövbe.

Son Güncelleme: 10.01.2017 10:06
Anahtar Kelimeler:
Ali Yalçın
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
salih 2017-01-10 09:48:49

ali yalçın çabaladıkça batıyor.
sizin bu yaptığınız ilk değil ki.
andımızı kaldırtan da sizsiniz.
istiklal marşına katılım serbest olsun diyen de sizsiniz.
fetöye geçmiş olsun ağıtı yakan da sensin.

Misafir Avatar
cenk 2017-01-10 16:14:06 @salih

Bunların yetki almasıyla ne kadar fetöcü varsa ya okul müdürü oldu ya müdür yardımcısı oldu şimdi yavuz ev sahibini bastırır misali sürekli kendilerini kamufle etmek için başkalarına saldırıyorlar.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Subliminal mesajlar 2017-01-10 09:13:09

15 temmuzda kazanan belli olsun diye cikan kisi cok fazla.ha bir adim yana ha bir adim karsiya.fetodan atilanlarla samimiyetiniz konustuklariniza golge dusuruyor.

Avatar
Temizlik şart 2017-01-10 10:13:43

15 Temmuz'da kılını kıpırdatmayıp 17 Temmuz'dan sonra neredeyse meydanlarda yatanlar cemaatçi müdürlerdir. Bu müdürlerin referansı kimdir? EBS genel merkezinde 3-4 isim cemaattenmi? TOÇ Bir Sen Genel Başkanı hakkında işlem yapabildinizmi? Sayın başkanım taşradakiler herşeyi görüyor ama siz göremiyorsunuz. Bu Devlet için elinizi taşın altına koyun lütfen.

Avatar
BİR SENDİKA BİRDE BAŞKAN 2017-01-10 10:58:20

BİR SENDİKA BİLİRİM KAMU SEN BİR BAŞKAN BİLİRİM İSMAİL KONCUK BAŞKAN. DÜRÜST , İLKELİ , VİCDANLI ADAM GİBİ ADAM...

Avatar
MÜLAYİM SERT 2017-01-10 11:19:38

Sayın başkanım söylemleriniz ile eylemleriniz uyuşmuyor malesef taşra herşeyin farkında

Avatar
Fahri 2017-01-10 10:46:00

Her tarafı sert olsa nolur? Açıklaması sert mişş.

Avatar
4242 2017-01-10 10:47:55

Sayın başkan, milli birlik ve beraberlik diyorsun ama icraatlarınız hiç de öyle değil. İdareci atamalarında şubelrinizin yaptıklarının milli birlik ve beraberlikle ilgisi yok!!!!!!! adam kayırmaca, sizin sendikalı sizin sendikasız. ayrım

Avatar
ÖĞRETMEN 2017-01-10 10:33:31

İhraç edilen öğretmenler neye göre ihraç edildi sendika üyeliği suçmu bunu neden konuşmuyoruz.Hiç bir akliselim darbeyi yada darbecileri savunamaz ve savunmuyorda ama sendika üyelerini onlarla ayni kefeye koyup insanlarin işinden edilmesi emeğinin yok sayılması vicdanlari sizlatiyor insanlar aç susuz bu kış günü perişan halde bir umutla bekliyor ha bu gün ha yarın geri dönüş olur diye sizde sendikaci olarak bu insanları düşünmeniz gerekir hiç bir suç işlememiz tamamen kanunlar içinde hareket eden resmi bir sendika üyeliği yada banka hesabı insanlari terörist yapar mi bu nasil mantık o zaman bir parti veya sendika üyesinin şahsi suçlarını butun uyelere atmamiz lazim bu ne dinde nede hukukta bulunmaz bu işin çözümü için önayak olmaniz lazim şu an mufradattan çok bununla ilgilenmeniz gerekir.

banner1815

banner1814