banner1868
07 Kasım 2016 Pazartesi 10:27
OCAK 2017’DE HER DERECEDE ÖĞRETMEN MAAŞI NE KADAR OLACAK?

Öğretmenlerin aylık net maaşları, 1 Ocak 2017 tarihinden itibaren uygulanacak %3 oranındaki genel maaş zammı (enflasyon farkı zammı olursa bu da dahil edilerek) ve 15 Ocak 2017 tarihinden geçerli uygulanacak asgari geçim indirimi artışına bağlı olarak yükselecek.

Zamlı ilk maaşlarını 15 Ocak 2017 tarihinde alacak olan öğretmenlere, maaş zammından kaynaklı 1-14 Ocak maaş farkları ise ayrıca ödenecek.

Bu çerçevede, Öğretmen kadrosunda görev yapanların 15 Ocak 2017 tarihinde alacağı aylık net maaş miktarlarının (enflasyon farkı zammı yapılmayacağı varsayılarak) ne kadar olacağı konusunda memurunyeri.com olarak hazırladığımız tabloya aşağıda yer verilmiştir.

 Öğretmenlerin (aile yardımı almayan) 15 Ocak 2017 net maaşı

(2017 AGİ tutarları belirlenmediğinden, aylık net maaşlar aşağıdaki rakamlardan 5-10 TL kadar fazla olabilir)

Derece/Kademe Hizmet Yılı Aylık Net Maaş
1/4 25 yıl ve üzeri 3.119 TL
1/4 24 3.118 TL
1/3 23 3.112 TL
1/2 22 3.107 TL
1/1 21 3.102 TL
2/3 20 3.042 TL
2/2 19 3.037 TL
2/1 18 3.032 TL
3/3 17 2.979 TL
3/2 16 2.974 TL
3/1 15 2.970 TL
4/3 14 2.932 TL
4/2 13 2.929 TL
4/1 12 2.925 TL
5/3 11 2.818 TL
5/2 10 2.815 TL
5/1 9 2.811 TL
6/3 8 2.783 TL
6/2 7 2.776 TL
6/1 6 2.777 TL
7/3 5 2.754 TL
7/2 4 2.751 TL
7/1 3 2.748 TL
8/3 2 2.742 TL
8/2 1 2.740 TL
8/1 0 2.738 TL
9/1 0 2.704 TL

NOT:

*Aile yardımı bakımından, ilgililerin bekar (veya eşi çalışan) ve çocuksuz olduğu varsayılmıştır.

*Asgari geçim indirimi bakımından, bekar (veya eşi çalışan) ve çocuksuz personel için 2016 yılında geçerli olan tutar kullanılmıştır.

*Bireysel emeklilik primi kesintisi hesaplamaya dahil edilmemiştir.

*Ek ders ücreti ödemeleri ile branştan kaynaklı ödeme farklılıkları dikkate alınmamıştır.

*Sendika aidatı ve toplu sözleşme ikramiyesi ödemesi dikkate alınmamıştır.

*Tabloda hizmet süresi 8 yıldan az gösterilenlerin, 30.09.2008 tarihinden sonra işe girmiş oldukları varsayılmıştır.

*Tabloda, hizmet süreleri itibariyle ulaşılabilecek derece/kademeler tahmini olarak kullanılmıştır. 
memurunyeri

Son Güncelleme: 07.11.2016 11:21
Anahtar Kelimeler:
ÖĞRETMEN MAAŞI
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ögret. 2016-11-07 18:59:00

Memurla öğretmen maaşları ne yazıkki aynı.okuyup öğretmen olmaya gerek yok bu zamanda.

Misafir Avatar
Mühendis 2017-03-07 01:20:24 @Ögret.

Mühendisim istesem senden daha çok ek ders alırdım

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
öğretmen 2016-12-22 22:56:03 @Ögret.

var bence çünkü ben iyi ek ders alıyorum

Beğenmedim! (38)
Avatar
gencer 2016-12-13 11:53:54