31 Ekim 2018 Çarşamba 12:34
Yüksek lisans, öğretmenler için zorunlulu oluyor

Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, "Öğretmenlere verilen hizmetiçi eğitimler 4 yıl içinde tamamen değişecek. Öğretmenlere yüksek lisans zorunluluğu geliyor" dedi.

AZ SAYIDA ÖĞRENCİ MEZUN ETME HEDEFİ

Bakan Ziya Selçuk, Öğretmenin geldiği kaynağı düzenlemeliyiz. Eğitim fakültelerini tercih eden öğrencilerin daha yüksek puanlarla girmesi için birtakım düzenlemeler yapmalıyız. Çıtayı yükseltip az sayıda öğrenci mezun etmeliyiz. Şu anda 40 binin üzerinde öğrenci mezun oluyor" dedi.

Son Güncelleme: 31.10.2018 13:26
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
öğretmen29 2018-10-31 13:42:15

1994-2002 yıllarında ki eğitim fakülteleri puanlarını inceleyin. bir de şimdi. nerde hata yaptık? dermişiniz bilmiyorum. ama fen edebiyatların öğretmen olması doğru karra değildi

Avatar
vatandaş 2018-10-31 15:02:08

öğretmene eziyet bakanlığı.

Avatar
Öğretmen 2018-10-31 14:04:46

Hey gidi hey. Önce yanlış puan dönüştüme yüzünden kabul edilme. Yıllar sonra kabul al. Şehirlerarası yol tep. Aylarca 3-4 saay uyku ile tez yaz. Sonra uzmanlık verilmesin. Ve şimdiki uygulama... Üniversitelerde eğitim iyileşmeli. Öğretmene ihtiyaca göre sayı belirlenmeli.

Avatar
derya 2018-11-01 11:41:07

Buradaki yüksek lısans olayı eğitim fakültesi okumamış bazı faülte mezunlarınıa pedagoşik formasyon artık ne ıse onu aldırıp öğretmen yaptılar-artık bu olay olmayacak.eğitim fakültesi okumamılşsa ve öğretmen olmak istiyorsa yüksek lısans okuyacek eğitim alanında.geçti bolluğun zamanı eğitim ile alakası olmayanları bazı bürokratların artık akarabasındanmı nedır pedagojı formasyon vb isimler ile öğretmen yaptılar.çok yazık bir sürü öeğitim fakültesi bitirmiş öğretmen adayı ıse boşta beklıyor

Avatar
Murat 2018-11-01 12:42:52

Atamalarda ve görevde yükselmelerde liyakata dayalı ve adaletli bir sistem inşa edilmediği sürece yüksek lisans değil doktora yapılsa boşun olur!

Avatar
eğitimci 2018-11-04 00:13:16

Önce Yüksek Lisansı olan öğretmenlere Uzman/Baş Öğretmenlik verilsin.

banner1954