banner1868
28 Aralık 2016 Çarşamba 11:58
Türkiye'nin İlk Başörtülü İlçe Müdürü Şefika Biçer Görevden Alındı

Kamudanhaber - Özel Haber

Milli Eğitim Bakanlığında ilk başörtülü milli eğitim müdürü olarak göreve getirilen Altındağ İlçe Milli Eğitim Müdürü Şefika Biçer Görevden alındı .

Eğitimbirsen şube başkanı Levent Köse ile girdiği mücadeleyi kaybeden , Şefika Biçer'in yerine Zülkarneyn Avcı göreve getirildi .

Eğitimbirsen başkanı ile yaşadığı tartışmada ben Sendikanın değil devletin ilçe müdürüyüm açıklamalarının bedelini ödeyen Şefika BİÇER, kendi sendikasıyla girdiği mücadeleyi kaybetti .

Geçtiğimiz günlerde Bursa Milli Eğitim Müdürlüğü ile ilgili yazdığımız haberde , sendika başkanının istemediği ilçe müdürü yada il müdürünün kalma şansı olmadığını yazmıştık .

Milli Eğitim Bakanlığında yeni dönemde , Eğitimbirsen şube başkanının istemediği müdürün görevde kalma şansının olmadığı bir kez daha ispat edilmiş oldu .

www.kamudanhaber.net

Son Güncelleme: 28.12.2016 14:24
Anahtar Kelimeler:
Şefika BiçerKamudanhaber
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
berhamşah 2016-12-28 12:48:12

Bu ve benzeri haber ve yorumlarla kendinizle çelişiyorsunuz. O bahsettiğiniz müdür hangi kritere göre geldi ki! Gidişini acaip garaip görüyorsunuz? Geldikleri gibi giderler.Bu dönem için değil her dönem için asl olan ehliyet ve liyakât usulüdür.Lütfen hedef saptırmayalım.

Misafir Avatar
Yeloğlu 2016-12-28 22:19:43 @berhamşah

Bayan da belki Eğitim Bir Sen in referansıyla gelmiştir ama neticede Eğitim Bir Senin değil, Devletin memuru olarak görev yapmıştır.Eğilmemiş,dik durmuştur kendisini tebrik ediyoruz

Beğenmedim! (3)
Avatar
657 2016-12-28 13:03:25

Başka Kurumlarda bu halde, maalesef. Adeta müdürleri Memur-sen atıyor ve görevden alıyor.

Avatar
tebrikler 2016-12-28 13:04:15

levent başkanı tebrik ederim kazanmış mücadeleyi bu arada bakanlığa neye gerek yok ebs bağlayın gitsin müdürlükleri

Avatar
Yalnız Reis 2016-12-28 13:07:10

Bademler başörtüsünü yendi. Buna izin veren siyasetçilere yazıklar olsun. Allah hepimizi Memur Sen içindeki fetullahçıların şerrinden korusun. Amin.

Avatar
Dadaş 2016-12-28 12:30:10

bir ilçedeki 600 öğretmenin 450 sinin üye olduğu bir sendikanın başkanı, 450 öğretmenin vekili sayılır, demokratik açıdan bakacak olursak, 450 kişin istediği birinin ilçe müdürü olmasında doğal ne olabilir. EBS nin 400 bini aşkın üyesi var, öğretmenlerin çoğunluğunu temsil ediyor, niye zorunuza gidiyor azınlığın istediği mi olsun

Misafir Avatar
GERÇEK DADAŞ 2016-12-29 00:17:44 @Dadaş

dadaş
1.
büyük erkek kardeş, ağabey.
2.
yiğit kimse, yiğit delikanlı.
DEMEKTİR YANİ ÇOĞUNLUKTAN DEĞİL HAKLIDAN YANA OLANLARA DADAŞ DENİR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
abdullah 2016-12-28 22:23:08 @Dadaş

Bu olaya böyle bir yorum yapmak kapasite meselesi. neyapacaksın kapasite bu kadar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
alaybey 2016-12-28 21:56:02 @Dadaş

bu nasıl bir mantık ya pes..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kayserili 2016-12-28 19:39:47 @Dadaş

o zaman ilçe müdürlüre seçimle gelsin adaş!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
657 2016-12-28 13:08:47 @Dadaş

657 ye göre memur devleti temsil eder, sendikayı değil. Biraz okuyun ve geleceğe dair öngörü sahibi olunnn. Yazık!

Beğenmedim! (5)
Avatar
ankara 2016-12-28 14:06:58

Haber diye yapiyorsunuz. Ne kadar liyakatliydi mudur. Baskanin esi de basortulu. Haber diye haysiyet dusmanligi yapmayin.

Avatar
şaşırmadım 2016-12-28 13:46:40

nasıl gelmişti? gidişi de öyle olur. hem çok büyük laf etmiş. baababababa.

Avatar
malumun ilamı 2016-12-28 15:40:29

Başörtüsü mücadelesini Ebs ve değerli üyeleri verdi.Böyle habere kargalar bile inanmaz.Neden gitme nedenini açık açık yazmıyorsunuz.Gerçek habercilik bu mu

banner1897