banner1868
15 Ekim 2016 Cumartesi 18:26
PKK VE FETÖ'DEN AÇIĞA ALINAN ÖĞRETMENLERİN DURUMU BELLİ OLUYOR

Kamudanhaber - Özel Haber

Milli Eğitim Bakanlığında Fetö ve PKK soruşturmaları kapsamında açığa alınan öğretmenlerin durumu belli oluyor .

PKK'dan açığa alınan öğretmenlerle ilgili karar verildi .

Fetö'den açığa alınan 9 bin ve en 2400 öğretmenin durumu ile ilgilide çalışmada sona gelindi .

Ayrıntılar birazdan sitemizde olacak ...

www.kamudanhaber.net

Son Güncelleme: 15.10.2016 18:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatansever 2016-10-15 18:47:30

Çevremizden de gördük ki Pkk adı altında açığa alınan öğretmenlerin çoğu sendikal grevden dolayı alınmış. Bu öğretmenlere Pkk'lı denilemez ve çoğu Atatürkçü öğretmenler. Kul hakkından korkan bu insanlara hakkını verir.

Misafir Avatar
Vat 2016-10-16 11:26:39 @Vatansever

Yalanınızı

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
mustafa kemalim askeri 2016-10-16 01:48:14 @Vatansever

siz onu külahımıza anlatın,eğitim sen ve atatürkçülük güldürmeyin insanı..pkk nın istekleri için grev yapılmaz bir,grev mesleki haklar için yapılır iki..29 aralık eylemi pkk lıların imhasını önlemek için yapıldı..o sözde atatürkçü öğretmenler grev bildirisi okumamışlar mı?millet saf yerine koymayın

Beğenmedim! (8)
Avatar
muaalım 2016-10-15 18:55:47

bıraz dan bellı olacak dıyrsunuz ama haber yok daha bence yalan haberdır

Avatar
Öert 2016-10-15 19:04:22

Yine yalan haber yapmaya başladınız değilmi? Her pazar böyle haberler yapıyorsunuz

Avatar
fff 2016-10-15 19:05:56

Bu ayrıntıların gelmesi ne kadar surecek

Avatar
... 2016-10-15 19:46:30

Ne zaman açıklayacaksınız? Birazdan dediniz? Bu kadar insanın umutlarıyla oynamaktan vazgeçmediniz.insanlar zaten her haberle umutlanıyor. Bari içi dolu doğru haberler yapın lütfen...

Avatar
Aciga alinan magdur 2016-10-15 19:02:05

Sayin editor 3 aydir magdurum ailem ve benim psikolojim bozuldu.lutfen haberiniz dogruysa kaynagi ne... Ne zaman belli olacak.artik kafayi yedim.cocugum olmasa coktan intihar etmistim.sabrim tasmak uzere....

Misafir Avatar
sayanora 2016-10-15 22:35:13 @Aciga alinan magdur

sayın hocam aklınıza kötü şeyler getirmeyin öyle..her şey iyi olacak inşAllah..moralinizi bozmayın

Beğenmedim! (1)
Avatar
Öğretmen 2016-10-15 19:29:52

Ayrıntıları bekliyoruz karnimizdaki kramplarla

Avatar