12 Ağustos 2018 Pazar 21:54
ÖĞRETMEN BAKAN FARKI

Kamudanhaber - Özel Haber

Ak Parti iktidarı döneminde, Milli Eğitim Bakanlığı koltuğuna ilk kez eğitimci ve öğretmen kökenli bir Bakan oturdu .

Atama bekleyen öğretmenlerle ilgili sorulan soruya yapmış olduğu yorum ise Öğretmenin halinden öğretmen anlıyormuş yorumunu yaptırttı .

Ziya SELÇUK ; Atama bekleyen öğretmenlerle ilgili sorumluluk alacaklarını ve suçun atama bekleyen öğretmenlerde olmadığını , kendilerinde olduğunu açıkladı .

Konuyla ilgili Türkeğitimsen genel Başkanı Talip GEYLAN , Twitter üzerinden haberimizi de alıntı yaparak güzel bir paylaşım yaptı .

Talip GEYLAN ; Milli Eğitim Bakanlığında atama bekleyen öğretmenleri , Eminönü’nde yem bekleyen güvercinlere benzeten hastalıklı bakış açısından , atanamayan öğretmenlerin suçlusu biziz , diyerek sorumluluk alan yönetim anlayışında ki farka ÖĞRETMEN denir .

Talip GEYLAN’ın twiti

www.kamudanhaber.net

Son Güncelleme: 12.08.2018 22:10
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ilginc 2018-08-12 22:50:18

Bunun haberini yapacak ne var şimdi. Yoksa bi icerik var da ben mi göremiyorum. Bence bu tür basit haberlerle kalitenizi düşürmeyin

Avatar
Hicham el Guerrouj 2018-08-13 01:12:52

"yapmış olduğu yorum ise Öğretmenin halinden öğretmen anlıyormuş yorumunu yaptırttı ." yapmış olduğu değil, yaptığı yorum, bir cümlede birkaç sefer "yapmak, yorum, yaptırmak" vs kullanırsan böyle abuk bir ifade oluşur işte. Ben de madara ederim:) yaptırrrrttı derken(!) ??? Allah cehlinizi azaltsın. Amin.

Avatar
Hicham el Guerrouj 2018-08-13 01:20:34

Haaa bu arada "konuyla ilgisi olmayan" sendika başkanı ne demiş? Yoksa "... sendikası başkanı konuyla ilgili..." mi yazılmalıydı? Ne dersin Sayın Kasap? Türkçe'yi katlinden mütevellit... Ayrıca, noktalama işaretlerini kelimelere bitişik yazmayı da öğren. Tamam mı?

Avatar
Hicham el Guerrouj 2018-08-13 01:24:40

"yapmış olmak" değil, yapmak. tıpkı toplantı gerçekleştirmek değil toplantı yapmak, görüşme gerçekleştirmek değil görüşmek... örneklerindeki gibi. 'ki' birleşik ha, unutma! Sana kim Türkçe öğretti? Daha doğrusu öğretemedi acaba?

Avatar
Eşref. Arslan 2018-08-12 22:45:24

Kamuda Tasarruf Tedbirlerine gidilecek olan bu zamanda Öğretmen ihtiyacını bütçeye yük getirmeyecek olan Memur Öğretmenlerle giderin @RT_Erdogan @BeratAlbayrak @ziyaselcuk #MemurÖğretmenlerSınıflara #MemurÖğretmenlerMağdur @ziyaselcuk

Misafir Avatar
yunus 2018-08-13 00:37:52 @Eşref. Arslan

bence halk eğitimlerdeki bilsemlerdeki ve depo öğretmenleri ihtiyaç olan yerlere dağıtın ihtiyaç falan kalmaz ama ihtiyaç yeni öğretmen atayarak gidilecekse zamanla onlarında diğerlerine benzemesini kimse şikayet etmesin ortam nasılsa gelen ona zaman içerisinde ayak uydurmak durumundadır bu kural böyledir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ömer 2018-08-12 23:24:19

Ataması yapılmayan öğretmen ne demek biri açıklasın ataması yapılmayan mühendis yok memur yok işçi yok atanmayan nasıl öğretmen oluyor bu terimi uyduran dingil kimmis

Avatar
MÜDÜRLERİN SAÇLARINI KESEN ZÜPPE ANLAYIŞA NE DEMELİ 2018-08-13 00:51:06

ATANAMAYAN ÖĞRETMENLERİ CAMİ ÖNÜNDE YEM BEKLEYEN GÜVERCİNE BENZETMEK HASTALIKLI ZİHNİYETTE ÖĞRENCİNİN SAÇINA KARIŞAN MÜDÜRÜN SAÇINI KESERİM DİYEN ZİHNİYET NE OLUYOR.

Avatar
Hicham el Guerrouj 2018-08-13 01:07:40

Sayın Bakanın soyadı "Sekçuk" değil, Selçuk, ayrıca Talip Ceylan "ki"yi doğru söylemiştir ama sen yazamamışsındır Sayın okuma yazma özürlüsü editör hazretleri. Diploma kasaptan mı?