banner1868
29 Eylül 2016 Perşembe 22:23
Öğretmen Adayları İsmet YILMAZ'I İstifaya Çağırdı

Kamudanhaber - Özel Haber

Milli Eğitim Bakanlığı öğretmen alım mülakat sonuçlarını bugün açıkladı .

Öğretmen adayları mülakat sonuçlarının açıklanmasının ardından sosyal medyada organize olarak Milli Eğitim Bakanı'nı istifaya çağırdılar .

"İsmetYılmaz İstifa" tagı ile twit atan öğretmen adayları birkaç saat içerisinde 60 binden fazla twitle tepkilerini dile getirdiler .

Twitter'da "İsmetYılmaz İstifa" tagına öğretmen adaylarının yazdığı twitler şöyle ...



www.kamudanhaber.net

Anahtar Kelimeler:
Ismet Yılmaz
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yok 2016-09-29 23:19:43

mülakat maalesef torpil demektir. İsterseniz anket yapın hatta referanduma sunun. Bazıları nasılsa biz iktidara yakınız deyip seviniyordu. Mülakatı destekliyorum ama Türkiyede bu iş olmuyor.

Avatar
Sevgi 2016-10-01 08:01:58

Mülakat haksizliktır haksızlığa göz yuman dilsiz şeytandır

Avatar
ramazan 2016-09-30 10:54:13

bir an önce bu yanlıştan dönülmelidir. aksi takdirde milletin ahı tutar..... gerisi ... Allah heryerde hazır ve nazırdır... hakk.........

Avatar
Hak 2016-09-30 22:07:38

Bu ülkede mülakat demek torpil demek olduğunu beşikteki bebek dahi bilirken bakan ve diğer yöneticilerimizin bunu bilmemesi imkansız.olan hep garibana arkası olmayana oluyor yazık hak hukuk ayaklar altında hani biz adil düzen kuracaktır geldiğimiz nokta torpil düzeni şube müdürlüğünde de aynısı oldu okul müdürlüklerinde de aynısı velhasıl bugün bir okulda geçici olarak hizmetli olmak için bile torpil bulmanız kırk kişiye yalvarmanız gerek hakkımız yiyenlere ve yedirenlere haram olsun.

Avatar
Batu 2016-09-30 06:29:53

Bu dersane ogretmenlerini diger partiler yargiua yasimali.akp molitani aliniyor.
Devlet Bahceliyi tebrikediyorum.Akp yide Bahcelinin truva ati olup partiyi alp icine sokmadan akp icinde eritti ve odul vermedigi icin kiniyorum

Avatar
gökhan 2016-10-18 04:35:59

MEB yuvaları dağıtıyor.Sözleşmeli öğretmenlerin özel sektörde çalışan eşleri nasıl tayin istesin eşinin yanına. Aileler dağılıyor.4+2 Yıl cocuklar ailesiz büyüyecek.Sosyal devletlik bu mu??YUVA YIKAN İSMET YILMAZ!!!!

Avatar
kaaya 2017-01-29 18:49:50

ismet istifa et bencede senden meb bakanı olmaz,senle programa çıksak senin siyasi hayatını bitiririm,cumhuru reis seni izlesin insaAllah da yalanlarını görsün

banner1897