banner1905
06 Kasım 2016 Pazar 19:53
MİLLİ EĞİTİMİN BÖYLE CESUR BÜROKRATLARA İHTİYACI VAR
banner1861
Kamudanhaber - Özel Haber

Milli Eğitim'in cesur yürekli bürokratı Funda KOCABIYIK , instergam hesabından tüm terör örgütlerine yönelik açık mesajlar veriyor .

En son Süleyman SOYLU'nun mesajlarıyla PKK'ya meydan okuyan genel müdürün, PKK sempatizanı ve destekçisi devlet memurlarına göz yuman bürokratlara örnek olması temennisiyle ...

www.kamudanhaber.net

Anahtar Kelimeler:
Millî EğitimBürokrat
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ver parayı 2016-11-06 20:48:40

"Ver paray, yap haberi, topla puanı". Sezonu açılmıştır :)

Avatar
Komix 2016-11-06 23:39:18

:)

Avatar
bahri 2016-11-06 23:03:31

tribünlere oynamak denir buna arkadaş. cesaretle ne alakası var. 12 ay dağlarda mücadele edenleri dün hor görüp aşağılayanlar bu gün sıkışınca masa başında mangalda kül bırakmıyorlar. şiddetle kınıyorum bu günde kırk kere fikir değiştirenleri...

Misafir Avatar
ömer 2016-11-07 18:31:22 @bahri

dağda mücadele edenlerin çoğu fettocu ama Türkiye Cumhuriyeti ile mücadele etmişler

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hal-it 2016-11-07 11:57:36

Erdeveye fetöcü yakıştırması yapanlar fetöcüdür. Adamın kim ve ne olduğu ortadadır ucuz hesaplarını şahıslar üzerinden görmeye çalışan boşboğazlar genelde fetöcü kırıntıları oluyor. Görev şahıslara verilir de geri alınır da ama fetöcülerin epey canını sıkmıştır arkadaş hem de darbe öncesin de bile. Orda burda boş konuşanlar kendi itibarıyla oynar.

Avatar
Halit 2016-11-06 21:16:38

Daha düne kadar fetöcü vekil daire başkanı ömer e. Erdeve ile çalışıyordu ve şutladı Genel müdür. Fakat Erdeve neden açığa alınmadı merak konusu.

Avatar
Alexander Grant 2017-02-08 06:27:07

Merhaba adım adım Evelyn, dün Capital Funding'den bir Acil kredi başvurusu yaptım ve uyguladığım aynı gün, borcumu BOA Bankam hesabımda alıyorum, böylece orada insanlara ihtiyaç duyacağım türler için acil durum kredisi Şirket oldukları için meşrudur ve kredi şirketinin e-postasını garanti eder: (acgbusinesscompany@gmail.com) daha fazla bilgi için.