banner1905
29 Ekim 2016 Cumartesi 22:19
Milli Eğitim Bakanlığı Göreve iade edilenlerin listesi
31 MEB Personeli daha önce yayınlana KHK ille ihraç edilen  öğretmenlerden 31'i yeni yayınlana KHK ile göreve iade edildi. 31 MEB Personeli ismi 675 Sayılı KHK ile bugün (29 Ekim 2016) yayınlana  resmi gazetede yer  aldı.

İşte göreve iade edilen o isimler 


Anahtar Kelimeler:
MebIade
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Öğrtmn 2016-10-30 16:33:57

PKK dan kaç kişi ihraç?

Avatar
ÖĞRETMEN 2016-10-29 22:52:35

Devamını bekliyoruz ihraç edilen öğretmenler bir an önce işe dönmeli

Misafir Avatar
büyük doğu 2016-10-30 20:53:57 @ÖĞRETMEN

sehven atılanlar dönmeli ,suç örgütü üyeleri dönememeli. dönerse 242 şehit topraktan çıkar ve onları göreve alanları boğar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
neden 2016-10-30 09:46:23 @ÖĞRETMEN

neden hainliğe devam etsinler diyemi

Beğenmedim! (0)
Avatar
....: 2016-10-30 08:51:43

PKK propagandası yapan öğretmenlerden kaç kişi ihraç edildi.???

Avatar
Anadolu 2016-10-31 14:04:49

PKK'lıları ihraç edemediler, zarar gelmeyecek insanlara güçleri yetti

Avatar
Mahmut Yetiş 2016-10-31 08:04:18

Pkk ile irtibatı ve iltisakı olanlar hakkında da tıpkı Fetöcüler de olduğu gibi katı olunsun.

Avatar
...: 2016-10-30 14:20:49

PKK propagandası yapan kaç kişi ihraç edilmedi???

Avatar
HAİNLER 2016-10-30 09:45:56

Bu hainlerin okuluna dersanesine yurduna giden çocuğunu gönderen sözde olimpiyatlarına katılmak için birbiri ile yarışan okullarındaki yemeklerde önlerde yer almak için koşuşan dergilerine gazetelerine abone olan herkes istisnasız herkes devletten atılsın güvenlik birimleri bu hainlerden temizlendi. şimdi tekrar bir tarama yapılsın son 30 senedir bunlarla en ufak bağlantısı olan devletten şutlansın. ÖMER HALİSDEMİR in kemiklerini sızlatmayın. hainler defolsun

Misafir Avatar
can bozkurt 2016-10-30 23:46:26 @HAİNLER

o zaman meclis de belediye başkanlıklarında bir kişi kalmaz. hepsi dediğini yaptı ama onları Allah affetti.

Beğenmedim! (1)
Avatar
necati yorulmaz 2016-11-04 23:00:02

Gorev iade bildirimi