10 Ekim 2018 Çarşamba 17:44
MEB şube müdürlüğü sözlü sınavları açıklandı

Milli Eğitim Bakanlığı şube müdürlüğü sözlü sonuçları açıklandı.

Konuyla ilgili MEB'den yapılan açıklama

03.09.2018-14.09.2018 tarihleri arasında ve 08.10.2018 tarihinde gerçekleştirilen şube müdürlüğü sözlü sınav sonuçları MEBBİS Kişisel Bilgiler Modülünde 10.10.2018 tarihinde ilan edilmiştir.

Sözlü Sınav Sonucu İçin Tıklayınız.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Öğretmen 2018-10-10 20:41:11

Sağolsun bakanlık yine çok adaletli davranmış.. Sınavdan 90 aldım mülakattan 79.. Kimlere peşkeş çektiniz? Nasıl bir vicdanınız var? Allah kitap kuran diyorsunuz ama yemediğini hak kalmadı.. Yatacak yeriniz yok sizin

Avatar
yavuz 2018-10-10 21:20:18

niye herkesin görebileceği şekilde liste yayınlanmıyor bir şey mi saklıyorsunuz ey bakanlık kimlere kaç puan verildiğini öğrenmek bütün öğretmenlerin hakkı k

Avatar
aldım,verilmiş 2018-10-11 10:54:55

Aldım verilmiş sezonu başladı. Yazılıdan 85 aldım sözlüden 70 verilmiş

Avatar
70 liler 2018-10-11 12:59:42

keşke aldığımız puanı verseydiniz. Hiç olmasana aylarca girdiğimiz sıkıntı ve stresin bir anlamı olurdu. O kadar harcanan emek ve zamanın 5 dakıka içinde Aşağlara çekilerek heba edilmesi insanda çok farklı olumsuz duygulara neden oluyor. Demekten mebde değişen biirşeyler yok. Yine eli kolu olan dili uzun olan bir yerlere gelmeye devam edecek.

Avatar
Şube Müdürü Adayı 2018-10-11 13:46:14

müdürlük mülakatlarından malum yapıya yakınlığı nedeniyle kalanlar, şube müdürlüğünden 90 ları geçmiş

Avatar
SEYMEN 2018-10-11 20:00:10

MEB Bakanı Ziya Selçuk unda diğer AKP li Bakanlardan hiç bir farkı olmadığı , yani TORPİL in tam gaz devam ettiği görülüyor. TORPİL = KUL HAKKI YEMEKTİR.

Avatar
Samet 2018-10-11 14:38:27

Bir hayal kırıklığı daha. Bakanımızla bazı adeletsizliklerin önüne geçilir dedim ama aynı tas aynı hamam. Bu ülke cevap kagidina bile cevaplari yazdirtmayan mülakatlarla ge liş mez...

Avatar
eğitimci 2018-10-11 18:04:30

Adalet hak liyakat bakanlığımızda karşılığı olmayan şeyler. Sınav 88 sözlü 70. Ya biz istediğimiz adamları alıyoruz boşuna yazılı ve sözlü mülakatlara gelmeyin deyin ya da hakkaniyet ilkesine uyun. Yazık bu kadar kul hakkını nerde ödeyeceksiniz.