banner1868
14 Kasım 2016 Pazartesi 00:09
 MEB, MÜFETTİŞ RAPORUNA RAĞMEN PKK DESTEKÇİSİ ÖĞRETMENLERİN YERİNİ NEDEN DEĞİŞTİRMİYOR
Kamudanhaber - Özel Haber

Milli Eğitim Bakanlığı Kobani eylemlerine , Ankara Garı patlamasından sonra Eğitimsen'in almış olduğu karar neticesinde 29 Aralık eylemlerine destek veren öğretmenlerle ilgili ülke genelinde yayınlamış olduğu genelge ile soruşturma talimatı verdi .

İllere Bakanlık müfettişleri gönderildi .

Örneğin, Muğla iline giden müfettişler yazmış olduğu raporda öğretmenlere il dışı yer değişikliği teklifi getirdi .

Yine il müdürü Celalettin EKİNCİ tarafından verilen talimatla yapılan soruşturmalarda öğretmenlerin büyük çoğunluğunun il dışı yer değişikliği teklifi getirildi .

Muğla ilinde 260 öğretmene bu şekilde il Dışı yer değişikliği teklifi getirildi .

Eğitimsen bu teklife çok sert tepki gösterdi ve eylemler düzenledi .

Milli Eğitim Bakanlığı şu ana kadar müfettiş raporları olmasına rağmen , bu eylemlere destek veren öğretmenlerin yer değişikliklerini yapmadı .

Bakanlığın PKK terör örgütü destekçisi ve sempatizanı tüm devlet memurlarına hak ettiği cezaları vermesi gerekir .

Bu konuda çok sayıda dava ve tehdit yememize rağmen korkmadan YAZMAYA devam edeceğimizin sözünü izleyicilerimize veriyoruz .

Not : Devletin ve milletin bölünmez bütünlüğünden yana olan , devleti , milleti , bayrağı ve üniter yapının bütünlüğü konusunda taraf olduğu halde , sadece sendikal eylemden ötürü açığa alınan devlet memuru ve öğretmenlerimizin tamamı GÖREVE iade edilmelidir . Vatan hainleri ile vatanseverler aynı kategoride asla değerlendirilmemelidir .

www.kamudanhaber.net

Son Güncelleme: 14.11.2016 00:32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sevgi 2016-11-13 22:43:39

sadece 29 aralık grevine katılmak pkk lımı olmak demek...Bu öğretmenler binlerce öğrenci yetiştirmişlerdir..Hangisini devlet düşmanı yapmışlardır..İnanın sizden daha vatanseverdirler..Muğladaki velilere sorun bide şikayetçi olan varmıdır öğretmeninden..Kaldı ki onlar gidince sizin elinize ne geçecek...Kazandık mı diyeceksiniz...

Misafir Avatar
büyükdoğu 2016-11-14 08:06:29 @sevgi

29 aralık eyleminin ne amaçla yapıldığı çok önemli. kendinizi masum göstermeye çalışıyorsunuz

Beğenmedim! (23)
Avatar
yuzen ada 2016-11-14 09:14:40

Sizin bu fasistce tutumunuzu lanetliyorum.Daha Turkce dogru duzgun yazmayi bilmeyen insanlar kalkmis Turkiyenin ulusal butunlugunden soz ediyorsunuz. Suclari kesinlesmemis insanlari etiketleyerek haber yapmak ve her hafta ayni seyleri tekrar etmek ancak sizin gibi insanlara yakisir.gun gelecek sizde hesap vereceksiniz.

Avatar
Grip 2016-11-13 23:39:45

Kobani eylemleri ile ilgili olarak söylediklerinize katılıyorum; ama Ankara Garı eylemi IŞİD'e ve IŞİD terörüne karşı yapılmış bir eylem olduğunu biliyorum. Şimdi siz bunu yanlış anlamıyorsam desteklemiş oluyorsunuz..

Avatar
Muallim 2016-11-14 00:24:48

Tutarsız ve vijdansızsınız

Avatar
TEBRİKLER KAMUDANHABER 2016-11-14 00:31:20

BİR YAZAN YÜREKLİ SİTE SİZ VARSINIZ PKK LI ÖĞRETMEN İSTEMİYORUZ

Avatar
mustafa kemalin askeri 2016-11-13 23:33:33

bravo kamudan haber..Atatürk'ün kurduğu ulus devlete ve üniter yapıya sadakatla bağlı olmayan memur ve öğretmen istemiyoruz..

Avatar
Veysel 2016-11-13 23:43:05

İsinize geldiğinde müfettişler vali yardımcıları fetocu, isinize gelmeyince de vatansever. Yaziklar olsun. Bu soruşturmaları yuruten,listeleri hazırlayan vali yardımcıları ve mem personellerinin bir cogu fetoden tutuklandı. Madem bu kadar iddialisiniz yeniden soruşturma acsinlar, ifade alsınlar. Bakın bakalım aynı sonuçlar çıkıyor mu? Kendilerini aklamak için suçsuz insanları fislediler.bunu sizde çok iyi biliyorsunuz ama isinize gelmiyor tabi. Ha bu arada kendinize has haber yapmayı da beceremediniz gitti. Daha önce yaptığınız haberlerin aksi yonunde haber yapmayı bırakın. Bu da benden size nacizane bir tavsiye.....

Avatar
Ahmet 2016-11-14 09:08:02

Pkk li öğretmenler o kadar pkk ye bağlıdırlarki Türkiye Cumhuriyeti ne karşı aidiyetlerini hissetmiyorlar. Adamların gözü kulağı KCK da. Acaba KCK ne diyor.

Misafir Avatar
SSS 2016-11-14 12:37:18 @Ahmet

ALlah sizin de iftiralarınızın da belasını versin

Beğenmedim! (1)

banner1815

banner1814