banner1905
14 Mayıs 2017 Pazar 21:54
MEB MÜFETTİŞ ATAMALARINI NEDEN YAPAMIYOR ? ATAMALAR İPTAL Mİ OLACAK ?

Kamudanhaber - Özel Haber

Milli Eğitim Bakanlığı Merkez Teşkilatta görevlendirilmek üzere müfettiş Mülakatı gerçekleştirdi .

Milli Eğitim Bakanlığı'nın müfettiş mülakatına bin 960 kişi katıldı. Bunların içerisinden 430 kişinin alınması kararlaştırıldı ve isimler açıklandı . 

Aslında müfettişlik mülakatında 1.528 kişi başarılı sayıldı ve sadece 2 kişi elendi . Onlarda sorulara cevap vermedi .

Müfettişlik mülakat sonuçlarından sonra Fetöcü ve 28 Şubatçıların alındığı yönünde çok sayıda itiraz geldi ve haberler yapıldı .

Bu itirazlardan sonra Bakanlık başarılı olan kişilerin güvenlik soruşturmalarının yapılacağını açıkladı .

Müfettişlik mülakat sonuçlarının referandumdan sonra açıklanması bekleniyordu .

Referandum sürecinin sona ermesine rağmen müfettişlik mülakatlarının sonuçları açıklanamadı .

İllerde müfettişlik yetkisi Kanunla elinden alınanan müfettişlerin soruşturma yapıp yapamayacağı , yetki karmaşası ve birçok sorun bulunurken ; Bakanlığın mülakat sonuçlarını açıklayıp atamaları yapmaması , müfettişlik mülakatlarının ve alımların iptal mi edilecek sorusunu akla getiriyor .

Sonuç olarak ; Müfettişlik mülakatları yapıldı. Kazananlar açıklandı . Atamalar neden yapılamıyor ?

www.kamudanhaber.net

Son Güncelleme: 14.05.2017 22:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Müfettiş 2017-05-15 00:26:36

Bu kadar adaletsiz bir mülakat ile alım yapılırsa hiç bir emek sarf etmeden müfettiş olanları bir de bakanlık müfettişi yaparsan daha bu iş çok uzayacak. Resmen tiyatro oynanarak hiç bir okul okumdan ve torpille müfettiş olanları eğitim bir sen desteği ile bakanlık müfettişi yapanları Allah affetmeyecek.

Avatar
Müfettiş 2017-05-15 09:56:32

Yıllardır Müfettiş olarak hizmet veren ve mülakatta değerlendirme kıstasları tam yerine getirilmeden ve hatta ölçülmeyen hususlardan geçerliliği tartışmalı komisyonlarca kırılan puanlar ile daha az puan takdiri neticesinde kadro alabilecek 435 kişi arasına giremeyenlerin diğer kadro almayı hakettirilenlerden noksanlığı mı vardır? Ya da bakanlıkça basına verilen 800 fetöcü müfettiş ya da 250 PKK lı müfettiş bu kadro alamayanlar mıdır? ya da basında yer aldığınca FETÖ yandaşları mı kadro almaya hak kazandırıldı? Günah vebal hak yeme ve kul hakları ile dolu şaibeli bir husus

Avatar
Öner 2017-05-14 22:37:23

Kamudan Haber bu konuda ne diyor, atamalar yapılsın mı yapılmasın mı? Yapılsın diyorsa yanlı ve taraflı haber yapıyor demektir. Çünkü yapılan sınav müsveddesi liyakatli müfettişlere karşı zulümdü, MEB MEB olalı böyle zulüm görmemişti. Bakanlık bu sınavı iptal etmez ve ısrarla atamalara devam ederse yapılan bu zulmün altında tüm sorumlular kalacaktır. İlahi adalet er geç tecelli edecektir.

Avatar
Neden acaba? 2017-05-14 22:12:54

Bir nedeni olmalı bu karmaşanın...Neydi ilkemiz: "insanı yaşat ki devlet yaşasın" ...

Avatar
eğitimci 2017-05-15 12:17:58

FETO okulundan yüksek lisans yapan Atıf ALA Feto listesini oluşturmakta Allah yardım etsin bu milletimize bakanın haberi yok mu?

Avatar
Mufettiş A 2017-05-15 15:58:59

Kadro almaya hak kazandırılan müfettişlerin ve onları seçen müfettişlerin kadroya alınmaya hak kazandırılamayan müfettişlerden bir fazlalığı yok ise neden bu müfettişler ayrıldı.
Tecrübeli müfettişler yanında yetişen müfettişler yarıştıklarının başına seçici olarak görevlendirildi?
Tecrübeli müfettişler yanında yetişen ve müfettiş yapılan gençler kadro almaya hak kazandırılırken onları yetiştirenlerin bilgi ve beceriksizliği mi vardı?

Avatar
Patik çözüm 2017-05-15 18:27:46

MEB İllerden 500 müfettiş almak yerine öğretmenlerden 750 müfettiş yardımcısı alıp, iyi bir eğitim vererek yetiştirirse bu tartışmalar biter aksi halde illerdeki müfettişlerden kimi alırsa alsın tartışma ve sorun bitmez illerden müfettiş alınacaktıysa teftiş sisteminde değişiklik yapmanın amacı neydi?

Avatar
Ozan ayvaz 2017-05-15 09:18:34

ABDEST NAMAZ İLİŞKİSİ GİBİ
Abdestinden şüphesi olmayanın namazından şüphesi olmaz