banner1942
17 Ağustos 2018 Cuma 11:47
Meb'den Öğretmenlerin Alan Değişikliğine İlişkin Açıklama

Milli Eğitim Bakanlığı resmi siteden alan değişikliği duyurusunu yayımladı

İŞTE O AÇIKLAMA...

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gökhan 2018-08-17 21:05:11

Meb.alan değişikliğini özellikle sınıf öğretmenlerine açmalı.Çünkü sınıf öğretmenliğinde hayli yığılma var.alan değişikliği imkanı verilirse rahatlama ýâşanacaktır.

Avatar
tolga 2018-08-17 23:24:41

bence kesinlikle sınıf öğretmenlerine alan değişikliği hakkı verilmeli.yan alanı olanlar geçebilmelidir.

Avatar
Masaallah 2018-08-17 12:16:25

Tum aciklar gosterilerek yapilir insaAllah.Hayal kirikligi ile kisitli olmaz umarim.Oncekiler gibi ogretmenleri magsur etmezler insaAllah

Avatar
Gülsen iren 2018-08-17 14:05:11

Boş kadrolarida vede kimler yapabilecek onuda bi zahmet belirtseydiler boşuna sevinmezdik.sertifika değişikliğine dönmesinde yine.artik ne inanç nede bir sevincimiz kaldı.yine birşey çıkacak altından diye sevinemiyoruz bile

Avatar
Hasan 2018-08-17 15:28:30

Tarih geçen yılki tarihle ayni, geçen yıl kimse alan değişikliği yapamadı. Bu yıl böyle olmamalidir

Avatar
mustafa 2018-08-17 15:48:13

Çok güzel bir haber... Bakanlığımıza duyarlılığından dolayı teşekkür ediyoruz. Ama niye bu kadar uzak tarihe alınmış, Eylülde yapılamaz mıydı? Ayrıca kapsamı nedir, kriterleri nelerdir, acilen bunların da açıklanması lazım. Yani geçen seneki gibi olacaksa hiç olmasın......

Avatar
Umutlu öğretmen 2018-08-17 22:57:53

milli eğitim bakanlığı tüm normları açık gösterip,Yönetmelige uygun ve geniş kapsamlı olarak yapması gerekir alan değişikliğini.

Avatar
Abdullah 2018-08-17 23:17:25

İlahiyat Mezunu olanlara ihl meslek derslerini açmalı.