banner1905
18 Kasım 2017 Cumartesi 17:16
MEB'DEN LİSEYE KAYIT UYGULAMASI TANITIM KİTAPÇIĞI

Son Güncelleme: 18.11.2017 17:21
Anahtar Kelimeler:
Liseye Kayıt Sistemi
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Sonuç 2017-11-18 17:44:50

Hala hangi derslerden ve hangi sınıf müfredatından sorumlu olunacağı ve soru sayıları yok ortada tam bir rezillil

Avatar
eğitimci 2017-11-18 21:56:17

hala soru sayısı bile yok bukadar becerksizlerin elinde kaldık

Avatar
Ali 2017-11-18 20:02:41

Bize sinav kitapcigi lazim!

Avatar
Nuh Koç 2017-11-19 09:57:26

1) Okul müfredatı ne demek? 6 ve 7. sınıf var mı, yok mu?
2) Temel dersler ne demek? Din dersi, İnkılap tarihi var mı, yok mu?

Avatar
Bilal 2017-11-19 13:18:42

Kaynağı nerde bunun? Meb de göremedim.

Avatar
Meslekci 2017-11-19 21:29:28

Burada meslek liseleri için sürpriz var. Alan eğitimi 10. sınıftan 11. sınıfa alınmış. Her yapılan yenilik gibi mesleki eğitim yine zarar görecek

Avatar
Temel Dersler 2017-11-19 21:44:01

İngilizce ve din var mı yok mu?

Avatar
Misafir 2017-11-19 23:32:27

Bu sistemden en fazla iki yıl sonra vazgeçilecek. Olan masum öğrencilere olacak.20 yıl önce süper lise modeli de bu şekildeydi. İşe yaramadı kaldırıldı. Çok iyi öğrencilerin içine temeli olmayan zayıf öğrenci tamamen kopacak. Liselerde disiplin olayları artacak. Durumu olan veliler özel okullara götürecek. Özel okulların çoğu apartma lise. Milli Eğitimle ilgilileri yok. Dershane gibi çalışıyorlar. İyi anadolu liseleri bitecek. Adrese yakın yığılma olacak. Bir kenara yazın. Bu sistem eylülde kitlenecek. Öğrenciler rezil olacak. 2 yıl içinde eğitimin kalitesi çok kötü seviyelere inecek. Bir daha yap boz olacak.10 yıl sonra ortaya öyle bir nesil çıkacak ki tanıyamayacaksınız. 19.11.2017.