banner1868
07 Temmuz 2017 Cuma 13:31
MEB'den 1. Sınıf Öğretmenlerine Bitişik Eğik El Yazısı için Anket Uyarısı!

İlk Okuma Yazma Öğretimi Yazı Biçimi/Stili Tercih Formu 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılında İlkOkul Birinci Sınıfı Okutacak Olan Resmi/Özel Kurum Öğretmenleri Dolduracaklardır.

Son Güncelleme: 07.07.2017 17:21
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ADEM 2017-07-07 17:08:59

neyi daha tartışıyoruz. tercübeli bir öğretmen olarak diyorum ki DİK TEMEL HAFLERLE EĞİTİM ÖĞRETİM YAPALM

Avatar
Ekrem hoca 2017-07-07 15:05:34

El yazısını kim kaldirdiysa Allah razı olsun
Bu garabet kim dayattiysa da en azından hakkımı helal etmiyorum. Çok şükür el yazısı faşizmı bitti.

Avatar
Muallim 2017-07-08 02:05:20

Bu yıl 1. sınıf okutacak bir öğretmen olarak söylüyorum, dik temel yazıya geçme kararı çok isabetli olmuştur. Eğik yazıda öğrenciler yazdıklarını kendileri bile okumakta çok zorluk çekiyorlardı.

Avatar
turan 2017-07-08 07:41:36

geçte olsa yanlıştan biran önce dönülmesi sevinirici

Avatar
şaban 2017-07-09 13:59:42

bitişik eğik yazı ile yazan öğrencilerin kağıtlarını okuyamıyoruz onları çağırınca onlarda ne yazdıklarını hatırlamıyorlar dolayısıyla yazdıklarını zaten okuyamıyorlar otomatikman puan alabilecekkenken sınavda sırf okunmadığı için puanları kırılıyor bunuda biliyormuydunuz işkenceye gerek yok heryer dik yazı öğrenciye eziyet yaptırmayalım boşuna

Avatar
Ünal Başdoğan 2017-07-08 11:47:00

Konu ile ilgilenenlere Kamu Saati internet sitesinde ki " Biz Neden El Yazısı Yazamıyoruz . " adlı makalemi tavsiye ediyorum.

Avatar
sinan 2017-07-08 09:28:26

Son 10 yıldır yapılan tek doğruyu da kaldırdınız. Avrupada her ülke el yazısı yazıyor. Fakat bu ülkeler eğitimde çok geri, sefalet içinde yaşıyorlar. De mi?