07 Aralık 2018 Cuma 16:24
MEB 2018 ALAN DEĞİŞİKLİĞİ ATAMA TAKVİMİ

Milli Eğitim Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü 07.12.2018 tarih ve 23607410 sayılı yazısıyla 2018 Yılı Alan Değişikliği işlemlerini başlattı

2018 ALAN DEĞİŞİKLİĞİ ATAMASINA İLİŞKİN YAZIYA ULAŞMAK İÇİN TIKLAYINIZ.

 

 

2018 ALAN DEĞİŞİKLİĞİ ATAMA TAKVİMİ

 

Aşama

Yapılacak İş ve İşlemler

Tarih

Birinci Aşama

Ön Başvuru

 

Adayların Ön Başvurularının Sistem Üzerinden  Alınması

12-18 Aralık 2018

Yapılan Ön Başvuruların İncelenerek Eğitim Kurumu, İlçe ve İl Milli Eğitim Müdürlüklerince Sistem Üzerinden Uygun Olanların Onaylanması

12-18 Aralık 2018

İkinci Aşama

Tercih ve Atama

 

Tercih Başvurularının Alınması ve Eğitim Kurumu Müdürlüklerince Onaylanması

24-26 Aralık 2018

 

Atamalar

28 Aralık 2018

 

Görevden Ayrılma ve Göreve Başlama İşlemleri
 

18 Ocak 2019 - 4 Şubat 2019

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Idaıiıst 2018-12-07 19:21:50

Hayır edemeyecek

Avatar
Ali 2018-12-08 00:40:52

Yan alanı Türkçe olan sınıf öğretmeni geçiş yapabilecek mi?

Avatar
Suat 2018-12-09 15:48:41

Neyi tartışıyoruz arkadaşlar herşey gayet net.2.diplomasi olan çalıştığı alandan farklı diploması olan herkes alan değiştirebilecek.sayın bakanımıza ve personel genel müdürümüze teşekkürler

Avatar
Emel 2018-12-07 18:38:48

Sınıf öğretmeni olupta sonradan açıköğretşm sosyal bilgikeri bitiren müracaat edebilecek mi

Misafir Avatar
Emel e 2018-12-07 19:21:47 @Emel

Buraya yazacacağınıza klavuzu okursanız daha yararlı olur sizin için.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kimyacı 2018-12-08 02:41:19

Mezuniyeti kimya öğretmenliği olan fen bilgisi öğretmenliğine geçebilecek mi

Avatar
amasya 2018-12-08 11:27:21

Bir okul yönetici kendi okulunda boş norm yok ise öğrenim durumundan alan değişikliği yapamayacak. Eğer geçilmek istenilen alanda boş norm var ise alan değişikliği yapabilecek. Diyelim ki boş norm var alan değiştirildi ve yöneticilik üzerinde kaldı. Yöneticik devam edince geçilen alanın normu yine boş kalmayacakmı. Daha önceki yıllarda yöneticiler norma bakılmaksızın öğrenim durumuna göre alan değişikliği yapıldı. Yöneticiler için iki şık olmalı. Alan değişikliği yapılan alana öğretmen olarak atanmak istiyorum veya yöneticilik görevimin devam etmesi ve norm olmaksızın alan değişikliği yapılması şeklinde olmalıdır.

Avatar
Ahmet 2018-12-08 12:19:47

Evet edebilecek.

Editör yayınlamazsan, iş ahlakını geliştirmeye çalış.

Avatar
MUSTAFA CAN 2018-12-08 14:09:35

Alan değişikliği tercihinde bütün illerde açık olmalıdır.