banner1868
12 Şubat 2017 Pazar 23:12
Koncuk'tan MEB'e Alan Değişikliği Eleştirisi

Uzun süredir gündemden düşmeyen Alan değişikliği bekleyenlerile ilgili talepler bitmek bilmiyor. 

Alan değişkliği talebini sendikalar da süreli dile getirmesine rağmen MEB'den bu konuda henüz bir girişim gelmedi. 

 Türk Kamu Sen ve Türk Eğitim Sen Genel Başkanı İsmail Koncuk sosyal medya hesabı twitterdan yaptığı açıklamada;

"Diplomaya bağlı alan değişikliği konusunda MEB tam siper.Tüm taleplere kulak tıkamış, ne var ne de yok diyor. Bu vurdumduymazlığa helal olsun." diyerek hem alan değişikliği bekleyen öğretmenlere desteğini sürdürdü hem de Milli Eğitim Bakanlığını konu ile ilgili olarak duyarsız kalmasını eleştirdi. 

Son Güncelleme: 12.02.2017 23:19
Anahtar Kelimeler:
MebKoncuk
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
aaaa 2017-02-12 23:20:10

"Diplomaya bağlı alan değişikliği hemen yapılsın.

Avatar
Erhan bey 2017-02-13 01:25:13

Asıl alanımızda çalışmak istiyoruz. Bir an önce alan değişikliği yapılmalıdır

Avatar
Gözlemci 2017-02-13 02:04:41

Eğitim fakültesi kimya, fizik, biyoloji öğretmenliğinden mezun olupta sınıf öğretmenliği yapanlarda fen bilimleri branşına geçebilsin.sınıf öğretmeni olupta yan alanı fen bilimleri olanlar geçti fakat fizik , kimya, biyolji mezunları geçedi. Tam bir komedi ülkemize özgü.

Avatar
Reyan 2017-02-13 14:26:12

Diplomaya dayalı alan değişikliği norm fazlası öğretmen sorununun çözümü olacaktır. Meb artık duy sesimizi

Avatar
Demir 2017-02-13 17:36:41

alan değişikliği acilen yapılmalı,tercih ve yerleştirme işlemleri sona ermelidir.Göreve başlamalar ise dönem sonu yapılmalıdır.

Avatar
erkek öğretmen 2017-02-13 00:05:35

meb alan değişikliği yapma 50 bin norm fazlasına bedava maaş ver sonra hak de.
eğitim de. geçiniz efendim bu personel müdürüyle bu iş olmaz

Avatar
hakan 2017-02-13 18:16:05

alan değişikliği 4 yıl süreli tüm fakülteleri kapsamalıdır.

Avatar
Rehber öğretmen 2017-02-13 19:20:05

Rehber öğretmene özel eğitim ya da okul öncesine alan değişikliği istiyoruz....