banner1868
16 Eylül 2016 Cuma 11:15
EĞİTİMSEN'Lİ ÖĞRETMENLER NEDEN AÇIĞA ALINDI...
Kamudanhaber - Özel Haber

Eğitimsen Hatay şube Başkan'ı Dursun Soydan , Eğitim Sen'li öğretmenlerin neden açığa alındığını maddeler halinde sıraladı . 

Eğitim Sen'in iddiasına göre ; 

1- 2012 yılında çıkartılan 4+4+4 Eğitim sistemine karşı çıkan ve eylem yapan öğretmenler ;

2- Gezi Parkı olaylarında sokağa çıkan ve eyleme destek veren öğretmenler ;

3- Suriye'de savaşa hayır diyen öğretmenler ;

4- Laik ve Bilimsel eğitim için 13 Şubat 2015 tarihinde eyleme katılan öğretmenler ;

5- Doğu ve Güneydoğu'daki operasyonlara karşı 29 Aralık 2015 grevine katılan öğretmenler ;

Eğitimsen'den açığa alınan öğretmenlerin bu kriterlere göre belirlendiği açıklandı .

www.kamudanhaber.net

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Öğretmen x 2016-09-16 11:22:06

Ben sadece 29 aralık eylemine katıldım. Ve görevden alındım :) yakınd döneriz ;)

Misafir Avatar
Serdar 2016-09-16 17:25:25 @Öğretmen x

Öğretmen adamsın ne işin var eylemde.Otur öğrencinle ilgilen.Aldığın parayı helal ettir.

Beğenmedim! (26)
Avatar
Sadık hoca 2016-09-16 11:43:05

Kısaca PKK lı olduklarından.... Bu yetmez mi?

Avatar
sancar 2016-09-16 11:31:57

29 aralık ve kobani eylemleri kıstas,gerisi boş..okullar açıldıktan sonra khk ile batıdakileri de ekleyip meslekten men edilecekler..

Misafir Avatar
Abc 2016-09-17 11:09:18 @sancar

Tamam....

Beğenmedim! (0)
Avatar
Huseyin 2016-09-16 16:44:08

Ya su salak salak yorum yapanlara bakiyorum da icim aciyo valla. Pkk lilar alindi yazmis. Sanki elinde molotofla gordu anasini satiyim. Bak arkadasim bu ulkedeki tek vatansever sen degilsin. Kimin terorist olup olmadigina karar verebilecek donanima ve yetkiye de sahip degilsin.hukuk er gec dogru olani soyleyecektir. Umarim bugun bu sekilde konusanlar yaltiklari haksizlIgin aynisini yasamadan olmezler.

Avatar
Beyhan 2016-09-16 16:29:06

İş güzarlık yapmayın devletin tüm resmi kurumları bu güne kadar suç unsuru bulamamışta.OHAL olunca suç olmuş yapılanlar. Burada buram buram siYaset kokuyor.

Avatar
Afyon 2016-09-16 16:46:28

Öğretmen x hem pkk destekçisi olacaksın hem de geri döneriz diye bekleyeceksiniz. Bitti o devirler.

Avatar
BANU TURK 2016-09-16 17:52:36