banner1905
29 Ocak 2017 Pazar 21:13
Yönetici Atama Yönetmeliği Değişiyor
banner1861

Kamudanhaber - Özel Haber

Milli Eğitim Bakanlığı yönetici atama ve yer değiştirme yönetmenliğini yeniden değiştirecek...

15 Temmuz Darbe girişiminden sonra Fetö terör örgütü sempatizanlarının devlet içerisinde yeniden metastaz yapmaması için müdürlük ve müdür yardımcılığı  atamaları mülakat ve ek 2 ile yapılacak .

Müdür yardımcılığı atamaları sınav puan üstünlüğüne göre yapılmaktaydı .

15 Temmuz sonrasında bir çok ilimizde sınavı kazandığı halde Fetöcü olduğu için çok sayıda müdür yardımcısı ataması yapılmadı.

MEB , yeni dönemde müdürlük ve müdür yardımcılığı atamalarını mülakat + ek 2 puan ortalamasına göre yapacak bir yönetmelik düzenlemesi yapacak ...

Yönetmeliğin birkaç ay içerisinde Resmi Gazetede yayınlanması bekleniyor .

www.kamudanhaber.net

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Doğru değil 2017-01-29 22:46:25

Müdür yardımcılığında mülakat demek malum sendikadan olmayanların Okul müdür yardımcılığından uzak tutulması demektir. yazık oluyor Eğitim camiasına

Avatar
MEM Eski Memur 2017-01-29 21:31:56

Arkadaş, MİT in olumlu rapor verdiği yani fetöcü olup olmadığını bilmediği adamı sen gözüne bakıp mı anlayacaksın bu fetöcü bu değil diye. desenize açık açık torpil yapacaz kılıf budur. ver detaylı incelemeyi MİT e bu sağlam derse puanına göre atamasını yap.

Misafir Avatar
seyret 2017-01-29 22:44:06 @MEM Eski Memur

fetö devleti felç etmişti. geçmişte mit pek sağlıklı bilgi toplayamadı belki.çünkü heryerde adamları vardı. ve adamları kendileri lehine toplanan verileri yok ediyorlardı. bu yapı çok pis ve şeytani yapı. devletin bunlara karşı alacağı her adımı anlayışla karşılarım. ki benimde aleyhimde olsa bile

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ecevit'in yönetmeliğini istiyoruz 2017-01-29 22:40:24

2002 den önce müdür yardımcısini okul müdürü seçiyordu ,sınav mülakat yoktu, mahkeme de yoktu , niye o yönetmelik gelmiyor da dolanıp duruyorsunuz ????

Avatar
müdür 2017-01-29 22:38:50

Müdür yardımcısının, öğretmenin müdürden çok aldığı bir müdürlük sizin olsun

Avatar
TORPİLSİZ 2017-01-29 22:36:14

sanki sınava meb in kadrolu öğretmenleri değilde sokakta dolasanlar girecek adam fetöcü ise ve bu öğretmenlik yapmasına engel degilde müdür yardımcılığı yapmasına engelse vay halimize. Yani mebin kadrolu öğretmenleri sınava gırecek sonuçta müdür yardımcısı olmuş olmamış cok mu önemli ınsan aklıyla dalga mı geçiyorsunuz. Açıkça torpil dönecek ortalıkta amaçta fetö metö degil farklı görüşlü ya da liyakatli bir geleceğine bizimkiler gelsin

Avatar
Hazal 2017-01-29 23:13:14

Bakanlık gerçekten doğru bir iş yapsa da gerçek idarecilerimiz olsa

Avatar
Abdi 2017-01-29 22:33:57

Kesinlikle imam hatip liseleri müdürleri İHL meslek dersi öğretmeni olmalıdır. Müdür başyardımcılığı için branş kısıtlaması kaldırılmalıdır. yöneticilik 5 yıla çıkılmalıdır.

Avatar
Sinem 2017-01-29 21:28:19

8 yillik süre 12 yıla çıkıyor md yrd atamaları sözlü sınavı ile olup puanla ada okul md dahil oluyor