banner1956
24 Ocak 2020 Cuma 09:12
Usülsüz Yapılan Yönetici Görevlendirmelerine ilişkin MEB'den Uyarı!

 Bakanlık, yönetmeliğin 24. maddesinin 7. fıkrası ve 25. maddenin 5. fıkrasını hatırlatarak, ilk defa yönetici atamalarından sonra müdür ve/veya müdür yardımcısı normu boş kalan eğitim kurumlarına ve yeni açılan eğitim kurumlarına yönetici ataması yapılırken yönetmelikte belirlenen usül ve esaslara uyulmasını istedi.

Son Güncelleme: 24.01.2020 09:21
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ogretmen 2020-01-24 09:29:03

Usulsuz olaraktan kastedilen 2014'den buyana yapılan sınavsız atamalar dıye yorumluyoruz biz ...

Avatar
Memur 2020-01-24 10:05:10

Bir önceki tüm müdür atamaları eski müdürlerin uydurma puanlarla alınması zaten usülsüz. Daha sınav yapılmadan hangi isimlerin hangi okullara müdür olacağı malım sendikada belirlenmişti. Ne olacak şimdi?

Avatar
Erzurum 2020-01-24 10:13:11

2014.....Allah ilçe müdürlerinden sorar.

Avatar
Vatan Sever 2020-01-24 09:25:59

Sayın Bakanım Uyarıların haklı Haksızlık yapana suç işleyenleri kollamak yok Bu Şahıslar bakanlık müfettişi de olsa yola devam ben yaptım oldu olmamalı kanunlara yönetmeliklere uymayan herkesi cezalandırmak lazım

Avatar
kartal 2020-01-24 11:17:18

2007 den sonraki tüm atamalar usulsüz ve kanunsuz Allah yapanlardan hesabını sorsun. çok kul hakkına girdiniz yatacak yeriniz yok doğrudan ataşe gideceksiniz.

Avatar
Vatansever 2020-01-24 11:18:48

Fen liselerine beden eğitimi öğretmenleri atanıyor.. Bor fen lisesi örnek..

Avatar
Misafir 2020-01-24 11:56:08

Usulsüzlük sadece okul yonetimlerinde mi var. Merkez teşkilatında başlayarak bütün atamalar gözden geçirilmeli. Mahkeme kararları yok sayilmamali.

Avatar
Serkan KOÇ 2020-01-24 14:28:21

Cumhuriyet tarihinin en liyakatsiz yönetici atama en hukuktan uzak ve tartışmalı görevlendirilmelerinin olduğu ve eğitim çalışanları arasında huzursuzluk ve iş barışının en olmadığı , mobbinglerin ve keyfi uygulamaların tavan vurduğu ,eğitimin en dip vurduğu dönem

banner1954