banner1956
14 Ocak 2020 Salı 15:09
Ücretli öğretmenler ve okul yöneticileri için MEB'den resmi yazı

MEB, okullara gönderdiği yazıda okullarda görev yapan ücretli öğretmenlerin çalışma koşulları ve karşılaşılan sorunları tespit etmek amacıyla hazırlanan anketin erişime açıldığını duyurdu.

Bu kapsamda ücretli öğretmenler ve bu öğretmenlerin çalıştığı okullarda görev yapan okul yöneticilerin doldurmaları için anket hazırlandı.

Son Güncelleme: 14.01.2020 15:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mert 2020-01-14 22:32:11

Boş iş.sanki sorunun ne olduğunu bilmiyorsunuz.amerikayi yeniden mi kesfedeceksiniz.

Avatar
Hilal ebrar inan 2020-01-15 14:53:38

Valla çok sıkıntılı şeyler yaşanıyor. Parası alınmadan sınıf verilmesi. Nöbet tutturulmasi sigortanın yarım yatması. Bi asgari maaş bile alınamaması da cabasi

Avatar
Azra 2020-01-15 16:05:19

Ben genede yazayım.hangi birinden başlayayım bilmiyorum ki.Başta kadro istiyoruz. Öğretmenler odasına ayak basamıyoruz .kadrolularda bir hava bir hava.kadrolarla aynı işi yapıyoruz. Asgari ücret bile almıyoruz. Prim çok düşük.BİR sonraki yıl için acaba tekrar görev verecekler mi derdi.Daha çok sorunlar var. Bitmez

Avatar
Ece 2020-01-15 19:21:06

Ücretli öğretmenler zor şartlarda çalışıyor mutlaka iyileştirme yapılmalı maaşlarda

Avatar
Senem 2020-01-15 23:42:15

Tüm sorunlar gayet açık ama yine de bilgilendirelim

Avatar
Emin 2020-01-16 06:44:49

Zor zor çok zor ASGARÎ ÜCRETİN altında çalışan bir sistem

Avatar
Seda 2020-01-16 09:14:51

Ücretli öğretmenlere her koşulda iyileştirme yapılması gerekiyor.Her zaman mağdur olan hiçbir zaman konuşma hakkı bile sağlanmayan tek varlık ücretli öğretmenler

Avatar
HÜLYA ERSOY 2020-01-16 22:28:53

Öncelikle sgk tam ödenmiyor, maaş asgari altında, her dönem, her yıl iş kaybetme korkusu yaşıyor, kadrolu kadar eğitim almış olup kadrolu kadar çalışmasına rağmen neden her yıl atamalarda belli bir kontenjan ayırılmıyor? Resmi tatillerde dahi neden ücreti kesiliyor? Eğitim ve emek aynı iken neden kadrolu 3 misli maaş+ek ders ücreti alıp, bu meslek bu kadar neden değersizleştiriliyor? Saat ücreti yerine sabit bir maaş verilip, sigortası tam yatmalı ki bu dengesiz durum biraz olsun ortadan kalksın... Ücretli öğretmenin sesini neden kimse duymuyor? Bizler bu mesleği emek ve sevgi ile yaparken neden bir iş garantimiz yok?

banner1954