banner1905
07 Temmuz 2017 Cuma 22:59
Son sınıf öğrencilerine müjde! Devamsızlık affı geldi

2016-2017 eğitim ve öğretim yılı ile sınırlı olmak üzere, derslerinde başarılı olmalarına rağmen özürlü-özürsüz toplam devamsızlık süresini aşan; ancak yükseköğretime devam etmeye hak kazanma durumunda olan son sınıf öğrencileri ile velilerden gelen talep üzerine bu öğrenciler, devamlı öğrenciler gibi işleme tabi tutularak başarılı sayılacak.

Bakan Yılmaz’ın onayıyla illere gönderilen yazıya göre, tüm örgün ortaöğretim kurumlarının son sınıf öğrencilerinden; ders kesim tarihi itibarıyla tüm derslerden başarılı olmasına rağmen toplam devamsızlık süresini aşan öğrencilerin durumu devamlı öğrenciler gibi değerlendirilecek.

Son Güncelleme: 07.07.2017 23:08
Anahtar Kelimeler:
AfDevmsızlık
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ayşe 2018-02-18 20:12:37

bu yıl 2018 de dahil mi yönetmelik?

Avatar
yaren 2018-02-21 02:44:28

bu yıl da cıkar mı?

Avatar
Muhammet 2018-02-22 12:12:17

Bu sene 2018 de de af çıkma ıhtımali varmıdır

Avatar
İnci 2018-02-28 17:28:59

Bu yılda af varmıdır

Avatar
MUSTAFA TÜRKEŞ ABACI 2018-04-07 16:41:24

Hocam bnim devamsızlık toplam 30.5 gün abi 18 marta msü girdim ve çok güzel bi puan bekliyorum hocam ne olur bu sene devamsızlık affı gelsin yoksa yarım günle okul hayatım bitecek tekrar etme şansım yok çünkü 9 kaldım bir daha kalırsam bitiyor hayalerim devletim inşlh af getirir bu devamsızlık için

Misafir Avatar
Parmaksız 2018-04-10 20:53:19 @MUSTAFA TÜRKEŞ ABACI

Kalırsan 12. sınıfı tekrar okuyabilirsin kardeşim .. 2 defa kalma kuralı sadece aynı sınıf için geçerli mesela 9. sınıfta 2 defa kalırsan okul hayatın biter yada 12. sınıfa iki defa kalırsan olur .. Yani istersen liseyi her sınıfta bi defa kalarak 6 7 yıldada okuyabilirsin

Beğenmedim! (1)
Avatar
Buse 2018-05-14 11:26:09

2018 de eğer af gelmezse 2017 de af getiren herkesin ahirette yakasına yapıscam nolursunuz yalvariyorum devamsizlik affi getirin 2018 lilere asıl 18 liler hakediyo teog onlarda denendi yks onlarda denenecek bari dogru duzgun bi af çıksın :( taktir alicakken kalicam

Avatar