03 Aralık 2019 Salı 18:44
Sınıfta sigara içen öğrenciye sosyal medyada tepki

Ankara’da bir okulda çekildiği iddia edilen görüntüde, İngilizce öğretmeni sınıfta ders anlatırken, bir öğrencinin pencere kenarında sigara içtiği görüldü.

Ayrıca sınıftan yükselen gürültü ve öğretmenin sınıfa sesini duyurma çabası da dikkat çekti.  Başka bir öğrenci tarafından kayıt altına alınan bu görüntüler ise dün gece sosyal medyada paylaşıldı.

Kısa sürede büyük tepki toplayan görüntünün, hangi okulda çekildiğinin belirlenmesi için çalışma inceleme başlatıldı. 

(DHA)

Son Güncelleme: 03.12.2019 18:59
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mahmud 2019-12-03 19:37:08

Bu ite öğretmen bir tane yapıştırsa cani ilan edilir,işte görün eserinizi , öğretmeni takmayan sen kimsin diyen bir serseri güruhu ortaya çıktı ve maalesef öğretmenin eli kolu bağlı.

Avatar
misafir 2019-12-03 19:39:32

öğretmene soruşturma açılır ceza verilir. Öğrenci kahraman olur

Avatar
Oğuz 2019-12-03 19:14:24

Öğretmenliğimiz daha ne kadar ayaklar altına alınacak biri artık dur desin ✋

Avatar
Öğretmen 2019-12-03 19:26:29

Öğrenci bu davranışı ile okulda sadece kınama cezası gibi hiç bir yaptırımı olmayan bir ceza alacağını biliyor. Öğretmenin de sigara kokusunu almaması mümkün değil; fakat gördüğü taktirde hiçbir şey olmayacağını bildiği için görmezlikten geliyor.

Avatar
Muallim 2019-12-03 19:48:41

Aman ha çocuğa birşey yapmayın mazAllah psikolojisi filan bozulur.

Avatar
huzun 2019-12-03 19:35:36

telefonları yasaklarız olur biter. sorun kalmaz.

Misafir Avatar
ugur 2019-12-03 20:29:56 @huzun

aynen taşları bağlayalım kuduz köpekleri salalım gibi bir yorum olmuş

Beğenmedim! (1)
Avatar
Turan 2019-12-03 19:53:55

Ne öğretmenlerin çığlığını ne eğitimin sorunlarını duyan; çözüm bulmaya çalışan var. Bunlar iyi günlerimiz...

Avatar
Varandaş 2019-12-03 19:35:36

Okulkarda 500 müfettişle bir okula 100yılda bir denetim srası gelirse işte böyle ılur.bakanlkk bürokratları ve gidenleri işte sonuç.

Misafir Avatar
Masum köylü 2019-12-03 22:16:49 @Varandaş

Eğitim sisteminde dayak olmalı. Korkmadığı sürece bu tipler adam olmaz. Ders dinlemek isteyen 30-35 kişinin hakkı 1-2 çakal yüzünden heba oluyor.

Beğenmedim! (0)