banner1956
23 Ocak 2020 Perşembe 23:09
Sakarya Milli Eğitim Müdürlüğü ; Siyaset ve Sendikalar Tehdit Oluşturuyor

Kamudanhaber - Özel Haber


Sakarya Milli Eğitim Müdürlüğü hazırladığı 2019-2023 Stratejik Planın da GZFT Analizi bölümü Tehditler kısmında Dış Etkenler de Politikacıların ve Sendikaların okul yönetimlerine müdahalede bulunmalarını tehdit olarak açıklamış.

Sakarya Milli Eğitim Müdürü Fazilet DURMUŞ önderliğinde hazırlanan stratejik planda , siyasetçilerin ve sendikacıların okul yönetimlerine müdahil olması tehdit olarak verilmiş .

Sakarya Milli Eğitim Müdürü Fazilet DURMUŞ’a sormak istiyoruz .

Okul yöneticilerine müdahil olan sendikacılar kimlerdir ?

Bu sendika Eğitimbirsen mi ? 

Okul yöneticilerine müdahil olan siyasetçiler kimlerdir ?

İl ve ilçe başkanları mı ? Yoksa vekiller mi ?

Sakarya Milli Eğitim müdürlüğü siyaset tarafından referansla ataması yapılan bir kadro mu ?

Siyaset ile bu göreve gelen il müdürü olarak , siyasetten neden rahatsız oluyorsunuz ?

Sakarya Milli Eğitim Müdürlüğünün hazırladığı stratejik plan

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Alper Kapan 2020-01-23 23:30:01

Swot analizinde çıkan o maddeyi oraya yazan cesur yürekleri kutluyorum.Tebrikler

Avatar
Ayhan kurt 2020-01-23 23:48:00

İl müdürlüğü çok net bir şekilde tespitte bulunmuştur maalesef eğitimin bu hale düşmesinin müsebbibi siyaset ve sendikalar liyakatsiz yöneticilerin atanması

Avatar
Swot 2020-01-24 00:15:04

Doğruyu söylemiş ne yapsın, Fazilet Hanım tebrikler. Böyle haberlere bakmayın siz. Sendika tabanı sizi seviyor.

Avatar
vay vay vay 2020-01-23 23:26:59

kendi nasıl gelmiş o koltuğa çok merak ettim şimdi

Avatar
Yav he he 2020-01-24 00:27:02

Belki türk eğitim sen dir. Niye hemen ebs diyorsunuz.

Avatar
Aydın 2020-01-24 01:01:24

Kamudan haberciler sizde hakikatin bir kıymeti yok, yaltaklanmayla çaktırmadan vurma arasında timsah timsah bakıyorsunuz; konu İl Müdürünü mü vurmak, yoksa çaktırmadan bakanlığa mı zarar vermek... Sendika, Siyaset, İl Müdürü, Bakanlık anahtar kelimeler olsa yoruma gerek yok. Nereye varmaya çalışıyorsunuz?

Avatar
Ahmet 2020-01-24 01:14:25

Fazilet Hanım şube müdüresi iken sınavsız bir atama şekli ile Bilecik'e ordan da sakarya ya müdire olmadı mı? Sürekli birilerine ben Erdoğan'la görüşüyorum vs gibi cümleler etmedi mi? Siyasi referansla o koktuğa oturmadı mı? Gündoğdu ile muhabbetini dile getirmedi mi?

Misafir Avatar
Murat 2020-01-24 14:54:26 @Ahmet

Sayın Ahmet bey bilgisizce bir yorum yazmışsınız.
1. İl müdürlüğü zaten siyasi bir kadrodur ve sınavı yoktur.
2. Stratejik planda bahsedilen yönetim kademesi okul müdürlüğüdür.
3. Lütfen biraz OKUYUN

Beğenmedim! (1)
Avatar
ADAM 2020-01-24 08:33:47

KAMUDAN HABER EKİBİ, HANIM EFENDİ DOĞRULARI TESPİT ETSE DE ETMESE DE ANLAŞILAN SİZ KAFAYI TAKMIŞSINIZ MÜDÜRE HANIMA!!!!!!!!!!!!!!!